Zazaboutique.ro organizeaza Black Friday pentru prima oara, in perioada 21-23 noiembrie. Promotia va include preturi reduse la noua colectie de fuste create exclusiv pentru Black Friday, pachete de produse, discounturi de pana la 50% la tinutele vedeta ale site-ului si reduceri la gama de copii si jucarii handmade. Reducerile se vor aplica si la pachetele promotionale de tinute complete bluza-fusta, gata pentru sarbatori sau petreceri de revelion.

Ca strategie de marketing, Zazaboutique incearca sa creasca traficul prin convingerea clientilor sa dea share pe paginile proprii de Facebook cu un hashtag, acestia primind in schimb o reducere de 60% la un produs. Livrare de Black Friday se va face in maxim o saptamana.

Fashion Days isi anunta participarea la Black Friday cu discounturi totale in valoare de 9,6 milioane de euro la 500.000 de produse de la peste 1.000 de branduri internationale de top. Campania Fashion Days de Black Friday va incepe vineri 21 noiembrie, la ora 00:00, si se va derula timp de trei zile pana la 23 noiembrie inclusiv. Fashion Days va derula anul acesta cea mai mare campanie Black Friday de pana acum. Compania va oferi celor peste 6 milioane de clienti din Europa discounturi care ajung pana la 90% la sute de mii de articole de imbracaminte, incaltaminte, accesorii atat pentru barbati, cat si pentru femei sau copii. In oferta se vor regasi branduri precum Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack&Jones, Timberland, Napapijri.

Compania va suplimenta personalul din depozit si anunta un termen de livrare de maximum 5 zile. In acest an asteptarile sunt mai mari, avand in vedere triplarea stocurilor de produse fata de anul trecut dar si interesul crescut din partea romanilor pentru cumparaturile online. In 2013, cei mai activi cumparatori au fost femeile in proportie de 63% si doar 37% barbati. Pentru 2014, Fashion Days si-a propus sa echilibreze procentele si va avea oferte speciale si pentru barbati la imbracaminte si pantofi sport, ceasuri si accesorii. In 2013, categoria cea mai populara a fost cea de pantofi cu 17.237 de perechi achizitionate in cele trei zile dedicate evenimentului.

Strollers.ro, unul dintre cele mai vechi magazine online cu articole pentru copii, incepe de asemenea Black Friday vineri de la ora 00:00. Vor urma sapte zile de reduceri cu pana la 60% la produse precum sanii si articole de iarna, carucioare, scaune auto, leagana si balansoare, jucarii.

QuickMobile, unul dintre cei mai importanti retaileri de IT&C din mediul online din Romania, participa, in perioada 21 – 24 noiembrie, in cursa de Black Friday, oferind reduceri de pana la 50% pentru telefoane mobile, tablete, gadget-uri, accesorii si branduri de lux.

Oferta de Black Friday va fi disponibila atat in magazinul online cat si in cele 14 showroom-uri din toata tara si va include, in total, peste 2.000 de produse. Reducerile sunt aplicate la toate categoriile de produse si pornesc de la 10%, pentru telefoane mobile, tablete si branduri de lux, si pot ajunge pana la 25% pentru gadget-uri si chiar 50%, in cazul accesoriilor.

Astfel, printre produsele incluse in oferta se numara telefonul Samsung Galaxy Alpha 32GB LTE 4G, disponibil la pretul de 1.999,9 lei, redus de la 2.399,9 lei si Tableta LG G Pad wifi de 8.3", disponibila la 699,9 lei, pret redus de la 1.199,9 lei. Vedeta campaniei este insa tableta iPad Air 64GB wifi, cu un pret redus de la 2.999,9 lei la doar 1.999,9 lei.

MarketOnline.ro a inceput pregatirea evenimentului inca din vara - negocieri cu furnizorii privind produsele dar si serviciile de depozitare si logistica, configurarea serverelor, planificarea tuturor activitatilor.

“Dorim ca produsele sa ajunga in cel mai scurt timp la clientii nostri si estimam un maxim de 3 zile lucratoare pentru livrarea tuturor comenzilor din cadrul acestui eveniment. Anticipand o crestere cu 30% a numarului de comenzi pentru Black Friday 2014 si avand un numar de peste 20.000 de produse pregatite pentru acest eveniment, am optat si in acest an pentru colaborarea cu un operator logistic cu experienta.” declara Andrei Cracea, manager al MarketOnline.ro.

In data de 21 noiembrie, pe site-ul MarketOnline.ro vor fi afisate reduceri de pana la 75%, iar clientii vor putea profita de preturi speciale pentru televizoare, tablete, telefoane, laptopuri, electrocasnice mari si mici, componente PC, aparate foto si produse de ingrijire personala.

Citeste si:

“In acest an ne asteptam la o crestere a valorii comenzii medii. Daca anul trecut aceasta a fost in jur de 800 de lei, in acest an valoarea medie a cosului va creste pentru ca, fata de anul trecut, avem in plus in oferta de Black Friday si produse premium”, mai declara Andrei Cracea.

Librarie.net va desfasura Black Friday in perioada 19-23 noiembrie 2014, venind cu promotia de 50% reducere pentru carti. Cu ocazia Black Friday 2014, Librarie.net se asteapta la vanzarea unui volum de 100.000 de carti, o cifra de 3 ori mai mare fata de anul trecut cand s-au inregistrat 30.000 de carti vandute.

Interesul general este indreptat catre cartile de beletristica si carti pentru copii insa de Black Friday se inregistreaza un interes crescut si pentru jocuri si jucarii la care magazinul va avea reducere de cel putin 20% la o selectie de producatori - fiind cea mai buna reducere din timpul anului pentru produsul respectiv; oferta nu se va regasi la nivelul acesta nici de Craciun.

De Black Friday, cei mai multi clienti sunt femei, ca si in timpul anului (65%). In aceasta perioada promotionala exista o usoara crestere in favoarea barbatilor, acestia manifestandu-si interesul pentru cartea tehnica/enciclopedica, conform Librarie.net. Mai important decat genul cumparatorului este faptul ca de Black Friday se inregistreaza comenzi realizate de grupuri de persoane.

ZorileStore.ro sarbatoreste Black Friday si anunta campania „Eclipsa de preturi“ pentru perioada 21 - 23 noiembrie. Incepand de miercuri, 19 noiembrie, ZorileStore.ro schimba prima pagina a site-ului pentru a-si prezenta campania. Utilizatorii vor avea ocazia sa isi voteze produsele preferate. Vor face acest lucru prin share pe Facebook, iar primele patru cele mai dorite de clienti vor beneficia de reducere de 70%. Votul se va derula pana joi, 20 noiembrie.

Magazinul estimeaza o crestere cu 10% fata de anul trecut, cand romanii au cumparat in doua campanii Black Friday de aproximativ 100.000 de euro. “Segmentul fashion a crescut cel mai mult in ultimii ani in Romania, produsele alese cu precadere de catre romani fiind pantofii sport, ghetele, gecile si alte produse de sezon rece”, conform oficialilor companiei. Pentru Black Friday 2014, ZorileStore.ro estimeaza ca interesul oamenilor se va manifesta tot in aceasta zona de produse si numarul de comenzi inregistrare de pe dispozitivele mobile, smartphone sau tableta, vor creste fata de 2013. Mai mult, daca in perioada celor doua Black Friday de anul trecut doar 30% din cumparatori au fost femei, anul acesta asteapta o crestere la minim 40% a numarului comenzilor facute de femei.

Oktal.ro, magazin online din Romania specializat pe comercializarea de produse IT&C, electronice si electrocasnice, anunta inceperea campaniei de Black Friday 2014 vineri, 21 noiembrie. Compania a pregatit reduceri de pana la 60% la diverse produse din oferta sa si estimeaza vanzari de doua milioane de euro.

“Am ales ca produsele care intra la reducere in 2014 sa fie dintre cele care au inregistrat cereri masive pe parcursul acestui an”, a declarat Dan Dumitrescu, general manager Oktal.ro. Astfel, printre produsele care vor beneficia de reduceri incepand cu data de 21 noiembrie se numara laptopurile, televizoarele, tabletele, telefoanele mobile, electronicele, electrocasnicele, calculatoarele si componentele PC.

“Avem pregatite pentru aceasta perioada mii de produse care se regasesc in topul preferintelor consumatorilor nostri, iar reducerile pe care le vom oferi ajung la 60% pentru anumite echipamente”, a completat Dan Dumitrescu.Oktal a inceput discutiile cu furnizorii sai din primavara acestui an. Magazinul online a avut, de Black Friday 2013, vanzari de 1,5 milioane de euro si mizeaza, in acest an, pe doua milioane de euro.

Tu vei cumpara de Black Friday? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi si sa intri in dezbatere. Merita sa astepti "Vinerea Neagra" pentru a face o achizitie?