2Parale, una dintre cele mai mari retele de marketing afiliat din Romania, anunta pregatiri intense de Black Friday 2014, cel mai asteptat eveniment din comertul online al finalului de an. Din cele 400 de magazine online existente in reteaua de afiliere 2Parale, peste 130 si-au anuntat deja ofertele speciale de Black Friday, care pot fi accesate intr-o pagina dedicata evenimentului.

Asteptarile de anul acesta depasesc cifra de 45.000 de vanzari - o crestere de minim 25% fata de 2013, cand au fost inregistrate peste 37.000 de vanzari.Ofertele magazinelor online de Black Friday 2014 pentru afiliati cuprind comisioane marite si concursuri cu premii in bani sau obiecte, oferite pentru praguri de comisioane generate sau pentru valoarea vanzarilor.

Pregatirile pentru Black Friday in 2Parale au fost deschise de organizarea a 5 competitii pe diferite categorii pentru afiliatii din retea, derulate incepand cu luna septembrie, perioada in care afiliatii din 2Parale au generat deja peste 70.000 vanzari.

"Credem in transparenta si intr-un marketing democratic bazat exclusiv pe performanta, iar Black Friday este ocazia perfecta pentru a profita cu totii la maxim de aceasta abordare. Fiind 100% independenti, avem un singur obiectiv – cresterea vanzarilor partenerilor nostri, indiferent de industria in care activeaza sau dimensiunea pe care o au. Sprijinim concurenta deschisa si prieteneasca intre advertiseri si afiliati – iar pentru Black Friday am pregatit cea mai mare competitie de performance marketing a anului - Black Friday Challenge", a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Aceasta competitie va rasplati performanta afiliatilor cu premii in valoare de 3.000 de euro: de la iPhone 6+ si iPhone 6 la premii in bani. La doar 3 zile de la lansare, primii 10 afiliati au generat deja peste 1.500 de comisioane, iar asteptarile privind rezultatele pentru 2014 le depasesc cu mult pe cele generate anul trecut. Anul 2013 a adus, pentru platforma 2Parale, vanzari de 18 ori mai mari decat intr-o zi de vineri obisnuita. De asemenea, in perioada evenimentului, vanzarile au atins o cifra de 13,9 milioane de Lei, inregistrand 3,8 milioane de click-uri si 37,2 mii de conversii.

Cele 400 de programe de afiliere insumeaza jucatori din peste 35 de categorii de piata, de la Fashion, IT&C si Carti, la Asigurari, Finance si Joburi, la care au acces cei peste 36.000 de afiliati existenti in retea.

Principalul concurent al 2Parale este Profitshare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri