Retailerul online evoMAG va include in portofoliul de reduceri pentru Black Friday, organizat in perioada 21-23 noiembrie, autoturisme marca Volkswagen si Audi, cu reduceri care ajung pana la 25%.

Pentru a putea achizitiona un autoturism de pe site-ul evoMAG, clinetii trebuie sa intre in cont, sa achite o taxa de rezervare (1.000 de euro), urmand sa fie contactati de un reprezentant al magazinului online pentru finalizarea tranzactiei.

Vanzarea de autoturisme pe evoMAG este posibila in urma unui parteneriat cu Cardinal Motors, dealer auto pentru marcile Volkswagen si Audi.

Dublarea ofertei de Black Friday pentru 2014

“Am urmarit permanent diversificarea portofoliului de produse, iar introducerea de autoturisme in oferta de Black Friday a venit ca urmare a cererii din partea clientilor. De asemenea, in comparatie cu produsele oferite anul trecut in cadrul celei mai importante campanii de reduceri din an, in 2014 avem o oferta aproape dubla”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Din totalul de peste 20.000 de produse care vor avea reduceri semnificative, clientii vor putea cumpara tablete la preturi incepand de la 169 de lei, smartphone-uri cu 189 de lei, laptop-uri de la 849 de lei, aspiratoare de la 129 de lei, roboti de bucatarie de la 169 de lei si multe alte produse.

In 2013, reducerile la autoturisme au fost aplicate pentru prima data de Black Friday in Romania de retailerul online eMAG.

evoMAG.ro este una dintre cele mai importante companii din industria de comert electronic din Romania. Magazinul online are, in acest moment, disponibile la vanzare un numar de peste 120.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala si produse destinate nou-nascutilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri