eMag, cel mai important retailer online din Romania, a vandut in primele noua ore ale zilei de Black Friday 2014, 420.000 de produse in valoare totala de 145 de milioane de lei, printre care si cel mai scump produs vandut vreodata online - un autoturism BMW X6.

Au fost vandute 44 de autoturisme, in valoare totala de 1,1 milioane de euro. Tot din categorie auto face parte si cel mai scump produs vandut vreodata online – un BMW X6, la 66.500 de euro, cu un discount de 20.000 de euro fata de pretul de lista. In plus, pana la ora 18:00 au fost vandute 4.000 de tichete pentru toate tipurile de carburanti Rompetrol (benzina, motorina, gaz petrolier lichefiat), oferite cu un discount de 10% fata de pretul la pompa.

"O surpriza la fel de placuta a venit din partea vanzarilor de televizoare, telefoane, electrocasnice, dar si din categoriile nou lansate in 2014, unde am stabilit recorduri de vanzari”, declara Iulian Stanciu, director general eMag.

Astfel, cu sase ore inaintea incheierii Black Friday 2014, eMAG vanduse 30.000 de telefoane mobile, 20.000 de tablete, 12.000 de televizoare, 4.000 de parfumuri, 4.000 de anvelope, 8.000 de jucarii, 52 de tone de mancare pentru animale.

Recorduri de trafic si comenzi:

  • Timpul total petrecut de toti vizitatorii site-ului eMAG.ro astazi, pana la ora 18:00 – 47,5 ani
  • In primele 4 minute, 100 de produse vandute pe secunda
  • 1,1 milioane de vizite de pe telefonul mobil
  • 15% din comenzi plasate de pe dispozitive mobile
  • 20.000 de comenzi lansate de clienti pe eMAG catre 180 de parteneri din Marketplace
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri