Anul acesta, startul s-a dat pe 21 noiembrie si au participat majoritatea celor 130 de magazine cu care colaboreaza reteaua de afiliere. In primele trei zile de reduceri, rezultatele au fost:

  • aproape 40.000.000 de lei vanzari pentru magazinele partenere (aproape triplu fata de 2013),
  • 2.717.946 de click-uri livrate,
  • 86.318 comenzi pentru advertiseri (mai mult de triplu fata de anul trecut),
  • 1.798 de afiliati au castigat comisioane din afiliere,
  • 616 comenzi trimise simultan de catre clienti pe 21 noiembrie la ora 07:02 (minutul de aur),
  • 55 de comenzi pe minut in prima zi de reduceri,
  • 51 de afiliati cu castiguri de peste 1.000 de lei intr-o singura zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),
  • 23 de afiliati cu cel putin 1.000 de vanzari intr-o zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),
  • ...si 20.967 lei, cea mai valoroasa comanda adusa de retea!

In topul preferintelor clientilor pentru cumparaturile online s-au aflat gadget-urile, electrocasnicele, accesoriile si produsele de imbracaminte si incaltaminte, urmate de carti si produse de infrumusetare.

Pentru promovarea reducerilor, afiliatii Profitshare au ales website-urile de continut, retelele de socializare si campaniile platite de tipul Google AdWords. „Reteaua a adus vanzari aproape triple fata de anul trecut, iar pentru 2015 avem planuri si mai ambitioase”, spune Marius Pahomi, director general al Conversion, compania care detine Profitshare.

Principalul concurent al Profitshare este 2Parale.ro.