PayU: Tranzactiile s-au dublat fata de anul trecut de Black Friday


Broadcast live streaming video on Ustream

Fata de evenimentul Black Friday de anul trecut, a fost o crestere semnificativa; in termeni absoluti s-au dublat tranzactiile, avem un procent de 98% crestere fata de aceeasi zi Black Friday anul trecut si de cinci ori mai mult fata de o zi normala, a spus Daniel Nicolescu, CEO PayU la WS 360.

FAN Courier: online-ul, 70% din businessul curierului de Black Friday


Broadcast live streaming video on Ustream

Potrivit lui Adrian Mihai, managing partner FAN Courier, online-ul inseamna 30% intr-o luna obisnuita, in timp ce in plina campanie de reduceri aproximativ 70% din business este generat de Black Friday.

“Piata din curierat din China si pana in toata lumea este pe crestere, iar online-ul aduce cea mai mare crestere. An de an a crescut, dar in ultimii doi ani a fost si mai mult. Din 2014 a inceput partea de food sa intre in online. Nu era mobila pana acum – a intrat timid. Se diversifica si tot mai multe produse intra in online. La editia din acest an s-au vandut foarte multe masini. In ultimii doi ani a crescut foarte mult. Tot mai multi antreprenori deschid afaceri in online. Cine a fost ambitios a reusit sa creasca”, a spus Adrian Mihai.

2Parale: Black Friday 2014, cu 50% peste editia din 2013


Broadcast live streaming video on Ustream

La editia din acest an a Black Friday, reteaua de afiliere 2 Parale a inregistrat o crestere cu 50% a numarului de conversii. “Initial ne-am pus intrebarea daca se va dilua conceptul, dar realitatea este ca s-a vandut mai mult. In 2013 magazinele au fost nehotarate: unul pe 22 si altul pe 29 noiembrie. Chiar si asa, s-a vandut foarte bine – lucru pe care l-am vazut si anul asta. S-a facut cu 50% mai mult prin 2 Parale. In ceea ce priveste vanzarile, la prima editie Black Friday din acest an ne-am apropiat de vanzari de 12 milioane de lei, echivalentul a circa 35.000 de vanzari care au generat cmisioane de aproape 500.000 de lei”, a spus Bodgan Aron la WALL-STREET 360 .

evoMag.ro: Am inregistrat vanzari cu 30% mai mari de Black Friday


Broadcast live streaming video on Ustream

Anul acesta de Black Friday am crescut cu 30% ca vanzari si putin peste 30% la nivel de comenzi, iar traficul s-a dublat, ceea ce ne spune ca foarte multi clienti au intrat la noi, au prospectat si au comparat anumite campanii si promotii si de la competitori. Comanda medie de Black Friday a fost de 100 de euro. Am avut toate produsele in stoc magazin anul acesta, a spus Mihai Patrascu, CEO evoMag.ro.