Astfel, coradrive.ro, lansat in decembrie 2013, a avut in primul an de activitate o medie de 25 de comenzi pe zi si o valoare a cosului mediu intre 200 si 250 lei. Potrivit reprezentantilor retailerului, cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 2.000 lei.

"Prioritatea este Bucurestiul, iar anul viitor deschiderile vor fi doar aici, in Pantelimon si Sun Plaza. In provincie analizam Constanta si Bacau", a declarat Claudia Mirica, directorul cora Lujerului, cel mai mare magazin al retailerului din punct de vedere al vanzarilor. Investitia in deschiderea unui drive este de 150.000 - 170.000 euro.

In ceea ce priveste hipermarketul cora Lujerului, Mirica spune ca vanzarile au mers bine, avand in vedere concurenta din zona. Hipermarketul are ca principali concurenti in zona, Carrefour Orhideea, Auchan din Afi Cotroceni, Lidl si Mega Image (Plaza Romania). "Nu am avut crestere, dar nici scadere. Vanzarile au fost bune avand in vedere concurenta din zona. A crescut debitul de clienti, dar acestia au cumparat mai putin", a aratat Mirica.

Miercuri, coradrive.ro a lansat optiunea de comanda on-line cu livrare la domiciliu, printr-un parteneriat cu firma de curierat TNT Romania. Serviciul va fi disponibil in Bucuresti, dar si localitati invecinate, pentru o gama de 14.000 de produse, iar plata va putea fi facuta on-line sau cash. Comanda minima este 50 lei, iar costul transportului este de 15 lei. Pana in prezent, prin intermediul coradrive.ro, clientii care cumparau produsele online, le ridicau ulterior din magazin.

Citeste si:

Retailerul detine o retea de 12 hipermarketuri, atat in centre comerciale proprii, cat si in spatii inchiriate, dintre care patru in Bucuresti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului si Sun Plaza) si opt in provincie, la Ploiesti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanta si Bacau.

Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, Romania Hypermarche, firma care detine hipermarketurile Cora, a incheiat anul trecut cu afaceri in crestere cu 12% comparativ cu 2012, la 1,63 miliarde lei (370 milioane euro), si a trecut pe pierderi, de 14,5 milioane lei (3,2 milioane euro), fata de un profit de 24,5 milioane lei (5,5 milioane euro) in 2012. TNT este unul dintre marii integratori in domeniul serviciilor de curierat express si logistica la nivel global.

Principalii concurenti ai Coradrive sunt Carrefour-Online.ro si eMag.ro.