Cresterea se datoreaza investitiilor in pietele existente si imbunatatirii continue a serviciilor pentru clienti. In afara de Romania, Vivre se afla pe alte patru piete, Bulgaria, Ungaria, Croatia si Polonia.

"Anul acesta am introdus noi servicii care sa faciliteze procesul de cumparare si care sa inspire clientii sa se intoarca", a declarat Monica Cadogan, director general Vivre.

80% dintre cumparatori sunt clienti recurenti; in 2014, textilele au fost cele mai cautate

La cresterea cifrei de afaceri a contribuit si rata crescuta a membrilor loiali, majoritatea clientilor Vivre a plasat mai multe comenzi de-a lungul timpului, peste 80% dintre acestia au achizitionat produse in mod repetat. In 2014, numarul de abonati s-a dublat, ajungand la 1.3 milioane in prezent fata de 700.000 la sfarsitul lui 2013.

In prezent, vanzarile lunare ale magazinului online depasesc 2.5 milioane de euro si in mai putin de trei ani de la infiintare, Vivre a vandut mai mult de 2 milioane de produse, de la peste 1700 de furnizori. Cele mai achizitionate produse sunt din categoria textilelor, decoratiunilor si obiectelor de mobilier, iar pentru 2015, cea mai mare crestere pe categorii se estimeaza in zona produselor de mobilier.

2015 – dublarea cifrei de afaceri

“Pentru anul viitor, estimam o dublare a cifrei de afaceri, preconizarile bazandu-se atat pe continuarea investitiilor in pietele existente, cat si pe extinderea pe noi verticale. De asemenea, ne bazam pe o evolutie pozitiva a pietei online de home & deco in 2015 si un mediu favorabil pentru cresterile propuse in pietele existente.”, a declarat Monica Cadogan.