Potrivit reprezentantilor Foodpanda Romania, cosul mediu plasat online in ianuarie 2015 este cu 50% mai mare fata de media celui inregistrat anul trecut. Comanda medie Foodpanda.ro se ridica la 15 euro incepand din noiembrie 2014 si se mentine la inceputul anului, reprezentantii companiei estimand ca va inregistra un trend crescator pe parcursul anului.

Restaurantele cu preparate internationale, in topul preferintelor

In ceea ce priveste preparatele preferate de clientul online din Romania, acestea sunt, preponderent, din bucataria internationala, iar bucurestenii comanda, in continuare, cel mai mult online de mancare de pe foodpanda.ro, urmati de clujeni si timisoreni. ”Odata cu cresterea numarului de restaurante din platforma si a increderii in comenzile online de mancare, romanii si-au extins si preferintele culinare, au inceput sa aleaga inclusiv preparate mai deosebite, fapt care se regaseste in cresterea valorii medii a comenzilor”, declara Radu Balaceanu, country manager Foodpanda Romania.

Foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu. Foodpanda, impreuna cu brand-urile afiliate hellofood si Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mancare, activ in peste 40 de tari de pe patru continen

Sursa foto: FoodPanda