Prin strategia de pozitionare pe o nisa a produselor premium si lux, 4interior.ro devine magazinul online al brandurilor recunoscute pe plan international pe segmentul home deco. Din portofoliul de produse existente pe site, se pot regasi celebrele scaune Kartell, corpurile de iluminat si mobilierul neconventional Kare Design, decoratiuni si cadouri Vera Wang, produse din cristal Mario Cioni sau Royal Doulton, portelan Wedgwood, precum si branduri de textile pentru casa ca Valeron, Issimo Home sau Rochas Paris.

Regandirea business-ului online a adus cu sine schimbarea platformei de ecommerce. Noua interfata vine in intampinarea clientilor cu o prezentare moderna si un design unic, ce promoveaza produsele atat ca prezentare a brandurilor cat si sortate pe categorii de interes. Repozitionarea pe piata de home-deco si re-brandingul lansat in toamna anului trecut, este in stransa legatura cu o abordare diferita a clientului din online, 4interior.ro fiind un designer si un consultat pentru clientii care doresc sa se recompenseze si sunt in cautare de mobilier si produse pentru decorarea si amenajarea casei.

"Suntem intr-o continua cautare de branduri si game noi de produse, scopul fiind acela ca 4interior.ro sa devina magazinul unde cauti de fiecare data cand vrei un produs premium pentru casa ta. Din punctul nostru de vedere procesul de mobilare si amenajare completa a unei locuinte necesita timp, astfel ca am gandit un sistem de recompensare a clientilor fideli, dar si un pachet similar pentru arhitectii si designerii ce propun in proiectele lor produsele noastre. Vom dezvolta in perioada urmatoare module pentru clientii corporate, dar si sisteme de cumparaturi bazate pe liste de cumparaturi, mai exact Wedding Lists.” a declarat Diana Chivu, fondator 4interior.ro

Cu o prezenta in online de peste 6 ani pe segmentul home-deco, 4interior.ro identifica noi zone ale pietei in zona produselor premium si de lux, cu slaba acoperire pe plan national. Accesul la branduri renumite este acum la indemana clientilor din toata tara, acestia putand sa isi planifice si sa isi organizeze proiectele de amenajare pe baza propunerilor 4interior.

Cu experienta si cunostinte in domeniul designului de interior, atat alegerea gamei de produse cat si indeplinirea cu succes a cerintelor speciale venite de la clienti sunt controlate indeaproape de Diana. Impreuna cu o echipa implicata, reuseste sa transforme procesul de cumparare intr-o experienta placuta, ce duce in timp la relatii de prietenie cu clientii.

"Dorim sa mentinem interesul clientilor cu venituri peste medie si mari prin branduri si produse semnate de designeri renumiti, care exprima calitate atat prin modul de prezentare cat si prin materialele si tehnologia folosita pentru producerea lor. Includem si gama de produse care se realizeaza pe comanda conform cerintelor clientilor si avem colaborari cu ateliere, artisti si designeri de produs care indeplinesc cu succes orice solicitare. Am dorit sa avem o abordare de marketing axata mai mult catre client, decat pe volume de vanzari. Este strategia brandurilor de lux si a afacerilor cu istorie " a declarat Diana Chivu.