Din momentul lansarii, in 2012, pana in prezent, Foodpanda a atras investitii in valoare de peste 200 milioane dolari. Dupa ce, anul acesta, si-a achizitionat principalii competitori din India, Mexic, Rusia, Brazilia, Europa de Est, Orientul Mijlociu si Asia, compania isi va canaliza investitiile in crearea de noi servicii si tehnologii, continuand sa se concentreze pe asigurarea celui mai bun serviciu pentru clienti, in vederea fidelizarii lor.

„In ultimele luni am devenit liderul platformelor online de food ordering si delivery, in randul celor mai promitatoare piete emergente, cu cel mai rapid ritm de crestere. Noile fonduri ne vor permite sa ne concentram exclusiv pe experienta de comanda a utilizatorilor si pe serviciul pentru clienti, cu obiectivul de a schimba definitiv modul in care oamenii comanda mancare si a asigura o alternativa reala la flyere si comenzile prin apel telefonic”, declara Ralf Wenzel, co-fondator si CEO al grupului Foodpanda.

foodpanda ofera cea mai comoda modalitate de a comanda mancare online, de pe desktop sau prin aplicatia mobila. Pentru restaurante, compania ofera o metoda sigura de crestere a vanzarilor, prin platformele online si mobile, asigurandu-le acces constant la cele mai noi tehnologii si analize ale comportamentului clientilor. La nivel global, foodpanda are parteneriate cu peste 45.000 de restaurante din 40 de tari, fiind lider de piata in 32 dintre acestea.

Foodpanda este prezenta si in Romania, fiind liderul platformelor online din tara si colaborand, in prezent, cu peste 400 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati, Sibiu si Craiova.