Procentul este foarte interesant, avand in vedere ca el confirma ceea ce wall-street.ro avertiza anul trecut – romanii devin, incet-incet, dependenti de reduceri si promotii, lucru care poate rani profitabilitatea retailerilor, clientii achizitionand doar in perioade de reduceri.

"Moda" zilelor de reduceri, un lucru benefic pe termen lung?

"Moda" zilelor de reduceri, un lucru benefic pe termen lung?

Mai mult, sase din zece romani au asteptat ca produsul dorit sa intre intr-o anumita promotie, inainte de a-l achizitiona, acest lucru intamplandu-se cel putin o data in ultimele sase luni.

O alta tendinta despre care wall-street.ro a scris frecvent este trecerea clientilor pe mobile. Astfel, 40% dintre clientii care au cumparat un produs online in ultimele sase luni au folosit pentru achizitie smartphone-ul sau tableta, rezulta din studiul Millward Brown Romania. Aceasta pondere este de doua ori mai mare decat in 2012.

Citeste si:

Beneficiile cele mai importante oferite de un site catre consumator sunt, in ordine, urmatoarele:

  • 1. Transport gratuit – 65% dintre respondenti considera ca acesta este un beneficiu important;
  • 2. Promotii/reduceri de preturi – 60%
  • 3. Returnare gratuita – 51%
  • 4. Livrare rapida -51%

Vezi mai jos infograficul realizat de Millward Brown. In cadrul ecomTEAM 2015 veti afla mult mai multe informatii relevante, proaspete si in exclusivitate despre piata de comert online.

Sursa foto: Shutterstock: Online shopping