Directorul general si cofondatorul companiei, Tudor Tiboc, va fi prezent la ecomTEAM 2015. Nu rata oportunitatea de a discuta cu el intr-un cadru informal si totodata profesionist.

Tendintele in moda si accesorii continua sa determine comportamentul de achizitie al femeilor in mediul online, iar noutatile in materie de tehnologie nu fac altceva decat sa le starneasca interesul pentru imbinarea perfecta a tinutelor cu cele mai noi gadgeturi. Potrivit QuickMobile, inovatia se remarca cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite in activitatile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse sa aloce intre 500-1.000 lei pentru produse care sa le imbunatateasca stilul de viata.

„In topul comenzilor efectuate de catre femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se afla telefoanele mobile si tabletele, acestea fiind urmate de bratarile fitness (25%) si ceasurile inteligente (15%)”, a declarat Tudor Tiboc, director general QuickMobile.

Potrivit analizelor QuickMobile, media de varsta a femeilor care prefera cumparaturile online se situeaza intre 25-34 ani, iar in ceea ce priveste bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc intre 500-1.000 lei pentru o singura sesiune de cumparaturi, in timp ce doar 7% dintre romance sunt dispuse sa depaseasca pragul de 2.500 lei. Circa 20% din comenzile efectuate de catre barbati sunt destinate tot femeilor.

Potrivit reprezentantului companiei, criteriile care determina cumparaturile femeilor tin in mod special de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive daca prezinta o gama larga de culori sau daca permit schimbarea facila a aspectului prin inlocuirea unor detalii.

Smart&Fit, noua tendinta cand vine vorba de gadgeturi

„Sportul a devenit o activitate predominanta in viata multor femei, motiv pentru care acestea incearca sa ramana in tendinte si conectate la informatii chiar si atunci cand se afla la sala. Pe langa design, femeile sunt din ce in ce mai atente la functionalitatile produsului, precum si la brandul acestora”, a completat Tudor Tiboc.

Citeste si:

Pentru femeile cu un stil de viata sportiv, bratarile fitness reprezinta raportul perfect intre monitorizarea sanatatii zilnice si un aspect stilat. Conectate la telefonul mobil, ori la laptop, bratarile fitness ofera posibilitatea de a monitoriza caloriile arse, calitatea somnului, ritmul cardiac, pasii efectuati sau distanta parcursa intr-o zi. Disponibile in zeci de culori si modele, bratarile fitness precum iHealth ofera informatii precise despre activitatea fizica de zi cu zi.

White Diamonds, Cellularline si Krusell – in topul brandurilor preferate de catre romance

Nu in ultimul rand, QuickMobile remarca o crestere a interesului femeilor si in ceea ce priveste categoria de accesorii, pe primul loc in aceasta gama situandu-se husele pentru telefoane, urmate de casti, baterii externe si folii de protectie.

In acest sens, reprezentantul companiei mentioneaza ca produsele semnate de designeri cunoscuti au un mare succes in randul romancelor. Astfel, din gama QuickMobile pot fi comandate diverse modele de huse cu printuri indraznete semnate de case de moda precum Celly, WhiteDiamonds sau Krusell.

Totodata, potrvit retailerului online, circa 40% dintre femeile care fac cumparaturi online si-au declarat o afinitate pentru muzica, motiv pentru care QuickMobile le atrage atentia catre perechile de casti Frends, Moschino sau Lady Gaga.

„Diferenta dintre femei si barbati se remarca nu doar la nivelul bugetului alocat, cat si la viteza de cumparare. Spre deosebire de barbati care parcurg un lung proces de comparare a functionalitatilor produselor pentru a gasi cel mai bun raport calitate-pret, cele mai multe femei petrec circa 5 minute pe site si se opresc la primul obiect care le va oferi simultan atat un accesoriu de invidiat, cat si un acces facil la informatii”, a spus reprezentantul QuickMobile.