Pana in data de 19.04, pentru a atrage o masa critica de clienti si a atrage atentia, transportul este gratuit, conform companiei. In prezent, multe dintre produse se afla la oferta pe online, unele dintre produse avand insa preturi diferite fata de magazinele traditionale.

Produsele din online sunt similare cu cele din magazine, fiind impartite pe trei categorii mari – femei, barbati si copii. In plus, din online utilizatorii vor putea achizitiona mai multe produse de cosmetice, semnaland o potentiala extindere a gamelor de produse disponibile – o tendinta pe care o vom analiza pe 1 si 2 aprilie, la conferinta ecomTEAM, din Brasov.

Astfel, in plus fata de articolele vestimentare, accesoriile in tendinte pentru femei, barbati, adolescenti, copii si decoratiunile interioare, prin noul canal de vanzare, clientii H&M din Romania vor avea sansa de a achizitiona on-line, produsele lor preferate din departamentul H&M Cosmetics. Clientii vor beneficia, de asemenea, de oferte exclusive pentru cumparaturile realizate prin magazinul online.

“Suntem incantati sa anuntam lansarea magazinului H&M online in Romania“, declara Ralf Wein, country manager H&M Romania. “Este un pas important in ceea ce priveste dezvoltarea ofertelor noastre si extinderea prezentei H&M Romania pe mai multe canale de vanzare. Pe langa cele 38 de magazine, clientii H&M din Romania beneficiaza acum, o data cu lansarea magazinului online, de o experienta de cumparaturi completa“, mai spune el.

Citeste si:

Compania are in Romania aproape 40 de magazine fizice. Intrarea H&M in zona de online intareste concurenta pe o piata in plina dezvoltare, cea a fashion-ului.

Miniprix, TinaR, Zara, Bershka, Mango, Leonardo, Stradivarius, Bata, Ecco Shoes, Bigotti, Musette, Jolidon, Stefanel sau Office Shoes concureaza deja in zona de comert online.

Primul magazin online H&M a fost deschis in Suedia, tara de origine a companiei, urmat de cele din Danemarca, Norvegia, Finlanda, Germania, Austria, Marea Britanie, Olanda si Statele Unite ale Americii.