Comertul online, in viziunea lui Trahanache: o plafonare a numarului de consumatori

Comertul online, in viziunea lui Trahanache: o plafonare a numarului de consumatori

O statistica deloc de de neglijat, identificata de catre compania de cercetare Millward Brown, este ca se obseva o plafonare a numarului de consumatori. "Societatea nu mai vrea sa evolueze", atrage atentia Daniel Enescu, chairman of the board.

Totodata, conform datelor companiei de cercetare, frecventa de achizitie la sase luni nu a inregistrat o crestere atat de mare. "Sunt aceeiasi oameni care cumpara la fel de des".

Metodele de plata utilizate

Cei care nu achizitioneaza online

Cea mai mare pondere a celor care nu achizitioneaza online este cea a celor care nu au incredere in magazinele online. "Neincrederea este in continua crestere. Este o tendinta ingrijoratoare. Ne asteptam ca lumea sa caute sa cumpere onine".

Catavencu - Vanzarile de pe smartphone, crestere spectaculoasa

Catavencu - Vanzarile de pe smartphone, crestere spectaculoasa

Conform Millward Brown, totul este raportat in prezent la ce detin cei care cumpara online, prin intermediul caror dispozitive se informeaza, cum compara preturi sau cumpara.

Vanzarile prin intermediul tabletei au reprezentat o crestere importanta in ultimii ani, insa o crestere modesta a celor care cumpara prin telefonul mobil, site-urile nefiind optimizate pentru cumparaturile de pe smartphone.

Chiar si asa, acest lucru s-a schimbat exponential in ultimii doi ani. "In doi ani de zile s-a dublat numarul oamenilor care au smartphone. Semnificativa este cresterea celor cu smartphone, o crestere de 74%", a mai spus Daniel Enescu.

Farfuridi - Ce cumpara romanii online: "Batalia nu se va mai da pe preturi, ci pe experienta de shopping"

Farfuridi - Ce cumpara romanii online: "Batalia nu se va mai da pe preturi, ci pe experienta de shopping"

Conform datelor Millward Brown, sunt diferente mici relativ mici fata de 2014 pe segmentul de categorii de produse. "Cresteri au fost inregistrate la facturile la diferite utilizati. Costul facturarii, in Romania, este la 2,5 euro. Este foarte mult.

Totodata, conform statisticilor, produsele electrocasnice au inregistrat o crestere importanta, dar si biletele de avion.

Ce servicii sunt achizitionate online

6 din 10 persoane compara produsele inainte sa cumpere online. "Batalia nu se va mai da pe preturi, ci pe experienta de shopping"

Branzovenescu - Tipologia cumparaturilor online

Branzovenescu - Tipologia cumparaturilor online

Catavencu (din nou): Experiente negative legate de cumparaturile online

Catavencu (din nou): Experiente negative legate de cumparaturile online

Conform statisticilor, intarzierea livrarii este vazuta drept cea mai mare problema in cazul magazinelor online.

Conu Leonida - In loc de concluzii

Conu Leonida - In loc de concluzii