"Mobilul este o oportunitate foarte mare pentru toata industria, mai ales pentru cresterea business-ului. Daca ne uitam pe statistici acestea arata o evolutie spectaculoasa a vanzarilor de telefoane inteligente, ceea ce a impins numarul de dispozitive mobile din piata la peste 5 miliarde. La un total de 6,8 miliarde de locuitori pe intreaga planeta vorbim deja de o piata care este gata sa interactioneze. Toate companiile merg spre mobile. Critic este cum abordam mobilitatea clientilor (...) Mobile-ul nu trebuie sa ne restrictioneze. Trebuie sa ne creasca profitabilitatea pe client", a spus Daniel Nicolescu, director general in cadrul PayU.

In opinia sefului PayU, controversata si totusi inovatoarea aplicatie Uber, a inteles ca prin tehnologie, se poate ajuta clientul in ceea ce face zi de zi. "Uber ofera posibilitatea unui cleintsa isi comanda un taxi, sa plateasca intr-un mod mai usor si, mai mult, il ajuta sa gaseasca un taxi oriunde te-ai afla. Este un exemplu bun pentru un client inconjurat de tehnologie", a mai aratat Daniel Nicolescu.

Citeste si:

In completare, seful procesatorului de plati online PayU sustine ca traim o schimbare in mentalitatea clientilor. "Acestia au asteptari foarte mari. Suntem in foarte multe contexte, iar acestea trebuie mai bine intelese. Cei care livreaza o experienta au cea mai mare sansa sa realizeze cu succes o tranzactie", a mai spus acesta.

Daniel Nicolescu a mai subliniat faptul ca pe plan local, decizia de achizitie a unui produs din categoria fashion vine mult mai usor de pe mobile decat alte categorii de produse care necesita o documentare mai amanuntita, asa cum este cazul electrocasnicelor mari sau a unui produs din segmentul electroIT.