“Avem toate premisele sa credem ca anul acesta va fi superior lui 2014 din punct de vedere al vanzarilor. Spre exemplu, in 2014 am avut cu 30% mai multe comenzi decat in 2013. Iar anul acesta, spre deosebire de inceputul anului trecut, avem cu 50% mai multe comenzi. Ne vom orienta in 2015 pe diversificarea portofoliului de produse, proces inceput inca de anul trecut, odata cu vanzarea produselor din segmentul auto, din zona decoratiunilor interioare, securitate si electrocasnice mari. Anul acesta vor intra in oferta noastra si carti, articole sportive, imbracaminte, incaltaminte si dispozitive wearables”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Cresterea numarului de achizitii online coincide insa cu o scadere a valorii medii a unei comenzi. Aceasta tendinta se va mentine pe intreg parcursul anului, in masura in care achizitiile din magazinele online se fac intr-un ritm mai alert in comparatie cu anii trecuti.

O alta tendinta care va lua amploare anul acesta este utilizarea altor tipuri de platforme pentru navigarea si finalizarea comenzilor in magazinele online.

Citeste si:

“Traficul de pe dispozitivele mobile s-a dublat in ultimul an. Astfel, in ianuarie 2014, 11% din traficul evoMAG era generat de platformele mobile. Un an mai tarziu, aceasta pondere ajunsese la peste 21%, iar la finalul lui 2015 credem ca va urca la 30 – 35%. Acesta este un semn clar ca pe parcursul acestui an si in viitor, tot mai multe comenzi vor fi facute de pe telefoanele mobile, iar mesajele si ofertele noastre sunt vazute mult mai rapid ca in trecut”, mai spune Mihai Patrascu, precizand ca fidelizarea clientilor este cea mai mare provocare pentru anul in curs.

Principalii concurenti ai evoMAG in zona de eCommerce sunt eMag.ro, CEL.ro, PCGarage.ro dar si Elefant.ro sau PCFun.ro.