Astfel, miscarea consumatorilor spre mediul online este reflectata in mod direct de evolutia business-ului companiilor de curierat. "Cea mai mare parte a clientilor noi ce intra in portofoliul Fastius Curier este reprezentata de magazine online. Pana si unii clienti de retail din mediul offline, cu care lucram de multi ani, au inceput sa trimita tot mai multe pachete generate de vanzari pe internet", a explicat conducerea companiei.

Cele mai importante cresteri s-au consemnat in randul volumelor generate de magazine online din IT&C, insa in aproape aceeasi masura a crescut si numarul de colete expediate de magazine online
din zona home & deco, jucarii, bio etc. Fastius Curier, companie de curierat ce se dedica in mod direct mediului business, colaboreaza cu clienti din diverse sectoare economice si de diverse dimensiuni, de la IMM-uri si pana la corporatii cu renume international.

"Avem volume in crestere generate si de magazine online de fashion si cosmetice. Tot mai multi clienti noi ce au inceput sa lucreze cu Fastius Curier sunt e-shop-uri ce activeaza pe diverse nise, iar conceptele de bio si natural se pare ca sunt tot mai dorite de consumatori, pe multe categorii de produse, de la cele alimentare, la frumusete si chiar la imbracaminte", au mai spus reprezentantii Fastius Curier.

Citeste si:

Acestia au subliniat importanta adaptarii serviciilor de curierat rapid la nevoile de business ale clientilor - nevoi in schimbare permanenta, dictate in cele din urma de consumatorul final. "Flexibilitatea a devenit mai importanta decat oricand, ne transformam si evoluam asa cum ne dicteaza piata. Online-ul a devenit integrat in toate procesele noastre, iar "rapid" inseamna mereu mai multa viteza, reactii imediate, totul pentru clienti care isi finalizeaza cu succes fiecare comanda".

Principalii concurenti ai Fastius sunt Fan Courier, DPD, Cargus, Sameday Courier.