Foodpanda, platforma globala de comenzi de mancare, a anuntat atragerea unei noi runde de investitii, in valoare de 100 milioane de dolari, sustinute, in primul rand, de Goldman Sachs. Si finantatorii traditionali ai platformei, inclusiv Rocket Internet, au contribuit la fondurile acordate.

Alaturi de finantarea precedenta, in valoare de 110 milioane de dolari, acordata platformei in luna martie a acestui an, Foodpanda a securizat, din momentul lansarii, in 2012, pana in prezent, investitii totale de peste 310 milioane de dolari. Dupa achizitia principalilor competitori din India, Mexic, Rusia, Brazilia, Europa de Est si Asia de Sud-Est, compania va folosi noile fonduri pentru extinderea activitatilor de livrare si imbunatatirea interactiunii cu consumatorii in toate cele 40 de tari in care este prezenta.

foodpanda, alaturi de brandurile afiliate, isi concentreaza business-ul pe pietele emergente, operand in peste 40 de tari de pe 5 continente si fiind lider de piata in 32 de tari, printre care India si Rusia. Platforma este activa in mai bine de 580 de orase din intreaga lume si are peste 60.000 de restaurante partenere.

“Suntem foarte fericiti pentru suportul primit de la partenerii Goldman Sachs Investment, care vin cu o expertiza importanta pe zona de marketplace online, si care, alaturi de investitorii nostri traditionali, ne vor permite sa construim cea mai mare platforma mobila de food delivery pentru pietele emergente, targetand peste 3 miliarde de consumatori. Pietele emergente reprezinta cea mai mare oportunitate pentru platformele de food delivery, iar noi ne propunem sa oferim cea mai simpla si comoda altrnativa pentru comenzile si livrarile de mancare”, declara Ralf Wenzel, CEO si Co-fondator al grupului foodpanda.

“Suntem impresionati atat de traiectoria business-ului foodpanda, cat si de echipa de management a platformei. Credem ca foodpanda are oportunitatea extraordinara de a-si cimenta, in cativa ani, pozitia de lider al platformelor de food ordering si food delivery pe toate pietele emergente”, declara si Ian Friedman, reprezentant al Goldman Sachs Investment Partners.

In calitate de investitor, Goldman Sachs Investment Partners se va alatura si consiliului director al foodpanda.

foodpanda.ro este prezenta si in Romania, colaborand, in prezent, cu peste 400 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati, Craiova si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri