Serviciul este disponibil doar pentru magazinele online cu depozite in Capitala, pentru a se putea asigura livrarea in doar cateva ore de la ridicarea comenzilor.

Pentru clientii finali ai magazinelor, acest serviciu al Fastius Curier inseamna primirea produselor dorite in aceeasi zi in care lanseaza comenzile online. Altfel spus, comanzi in prima parte a zilei, iar in a doua parte a zilei ai deja produsele acasa sau la birou, dupa preferinta. Campania de promovare a noului serviciu Treispe se desfasoara in perioada mai - iunie in mediul online, tinand cont de targetul specific - afacerile din e-commerce.

"Cei mai multi dintre noii clienti Fastius Curier au afaceri in retailul online, iar prin acest serviciu dorim sa ne pozitionam drept "curierul perfect pentru Bucuresti”, subliniaza reprezentantii Fastius Curier. "Mai ales in Bucuresti, clientii sunt tot mai exigenti in retail, vor sa se bucure rapid de bunurile comandate. Daca tot pot plati instant (prin sistemele de plati online), vor sa si primeasca produsele cat mai rapid din acel moment", subliniaza oficialii Fastius Curier, care mai spun ca magazinele care ofera asemenea optiuni premium isi pot atrage clientii si altfel decat prin discounturi.

Citeste si:

Concurenta acerba face adaosurile comerciale in e-commerce tot mai mici, dar clientii isi doresc nu doar preturi mici, ci si servicii de cea mai buna calitate si extra-optiuni care sa faca din sesiunea de shopping o experienta cat mai placuta. Tinand cont de faptul ca livrarea este cea care inchide de fapt o comanda online, de ea depinde, intr-o masura destul de mare, impresia finala pe care o va avea clientul.

Principalii concurenti ai Fastius sunt Fan Courier, DPD sau Cargus.