"Liderul pietei comenzilor de mancare din Bulgaria si Romania, Hello Hungry, care opereaza in Romania platformele Quicky.ro si Oliviera.ro, se alatura familiei liderului mondial in comenzi de mancare online si mobile Delivery Hero. Acesta este rezultatul finalizarii cu succes a tranzactiei dintre Yemeksepeti si Hello Hungry, care opereaza de asemenea prin intermediul companiei BG Menu, liderul pietei bulgare de profil, platforma BGmenu.com. Compania Yemeksepeti a dobandit, astfel, o participatie minoritara in Hello Hungry, dupa ce a fost achizitionata, la randul ei, la inceputul lunii mai, de catre Delivery Hero. BG Menu, detinator al BGmenu.com, este cel mai mare serviciu de comenzi de mancare online si de catering din Bulgaria, cu peste 550 de restaurante inscrise in retea si 50.000 de clienti anual. HelloHungry a intrat pe piata romaneasca in 2014, dupa achizitionarea platformelor locale Quicky.ro si Oliviera.ro, concentrandu-se in prima instanta asupra pietei comenzilor de mancare din Bucuresti”, conform unui anunt al reprezentantilor Oliviera.ro si Quicky.ro.

Compania Yemeksepeti a fost lansata in urma cu 15 ani si proceseaza peste 3 milioane de comenzi lunar pe pietele mai multor tari. "Urcarea la bordul investitorului Yemeksepeti si, astfel, devenind parte a familiei Delivery Hero, reprezinta un eveniment remarcabil nu numai pentru Hello Hungry si BG Menu, dar si pentru piata de livrare a produselor alimentare din Bulgaria si Romania. Semnarea aceastei tranzactii arata increderea liderilor mondiali in potentialul serios al pietelor din Bulgaria si Romania", a declarat Vladimir Davchev, fondator al BG Menu si Hello Hungry.

"In 2014 numarul de livrari din Romania si Bulgaria aproape s-a dublat fata de 2013. In primul trimestru din 2015 am realizat o crestere de aproximativ 40% a livrarilor comparativ cu primul trimestru din 2014. Iar tendinta va fi de crestere in urmatorii ani", estimenaza Davchev.

"Suntem foarte incantati sa incheiem parteneriatul cu Hello Hungry si sa contribuim la cresterea firmei. Atunci cand intram intr-o noua piata, cele mai importante doua elemente in asigurarea succesului sunt potentialul de crestere al pietei si alegerea partenerului local potrivit. Atat Romania cat si Bulgaria au potential pentru dezvoltarea comenzilor si livrarilor de mancare online, unde Hello Hungry are deja realizari (…). Imi exprim sperantele ca, beneficiind de know-how-ul si perspectiva noastra (…), vom ajuta Hello Hungry sa-si continue succesul in regiune", a declarat Nevzat Aydin, CEO al Yemeksepeti.

Citeste si:

"In prezent, beneficiem de marea oportunitate de a utiliza cel mai bun know-how al doi lideri globali - Delivery Hero si Yemeksepeti. (…) Asadar, BG Menu si Hello Hungry au un avantaj imens - suntem numarul 1 pe piata locala si invatam de la cei mai buni", spune Vladimir Davchev.

"In Romania, am crescut mai mult de 70% in ultimele luni, dupa achizitionarea platformelor locale. Datorita potentialului de piata urias, estimam o continuare a cresterii nu numai in comenzile alimentare de retail online si mobile, dar, deasemenea, pe segmentul corporativ. Avem oferte corporative speciale si servicii premium, iar acum, beneficiind de know-how si infuzia de capital din partea Delivery Hero si Yemeksepeti, vom avea puterea si cunostintele necesare pentru a continua si mai rapid dezvoltarea noastra pe piata romaneasca", a adaugat Vladimir Davchev.

“In prezent, 63% din toate comenzile BG Menu sunt realizate online. In doar cateva luni, comenzile online efectuate prin intermediul dispozitivelor mobile a crescut cu 250%. Desi analiza pietei pentru comenzi alimentare, in continua crestere pe plan mondial (in valoare 70 miliarde de dolari SUA), arata ca aproximativ 85% din comenzi sunt inca facute offline, tendinta spre online este puternica si clara si este de asteptat ca pana in 2020, comenzile online sa le depaseasca pe cele realizate prin telefon. Astfel, comertul online este de asteptat sa devina un factor de crestere major al pietei, in anii urmatori, atat in Romania cat si in Bulgaria”, conform datelor transmise de companii.

Delivery Hero a fost fondat in mai 2011 si are sediul central la Berlin. Grupul opereaza pe 34 de piete de pe cinci continente si are aproximativ 1.500 de angajati, fiind cea mai mare retea alimentara din lume, cu peste 100.000 de restaurante participante. Circa 10 milioane comenzi sunt procesate la nivel global in fiecare luna. Pana in prezent, Delivery Hero a beneficiat de investitii de peste 1 miliard de dolari.