Astfel, magazinul vizeaza persoane active cu varsta intre 25 si 45 de ani, preocupate de sanatate si preventie, dar si de aspectul lor si conditia fizica, care isi doresc sa isi foloseasca la maximum timpul. Investitia in magazinul online se ridica la circa 40.000 de euro.

Initiativa de lansare pe segmentul de vanzari online va fi dezvoltata in paralel cu planurile de extindere a retelei de farmacii in toata tara. DONA numara in prezent peste 260 de farmacii. Pana la finalul anului 2016, compania vizeaza atingerea unui numar de 300 de unitati. Lantul de farmacii se situeaza in top 3 cele mai mari retele de farmacii din Romania.

“Asa cum deschidem farmacii in orase care sunt insuficient deservite, acum era momentul sa le raspundem celor care ne-au cerut din ce in ce mai des in ultima perioada un magazin online, cu acces la produse la doar un click distanta. Dupa luarea deciziei de a investi in aceasta nisa, a urmat desenarea proiectului, care a plecat tot de la nevoile clientilor nostri. De aceea am gandit magazinul online astfel incat sa fie usor de navigat, bine structurat si rapid”, a declarat Radu Dumitrescu, director de marketing Farmaciile DONA.

Citeste si:

Pe www.donaonline.ro, cei interesati au acces la un portofoliu de mii de produse care se adreseaza membrilor intregii familii si include categorii precum: ingrijire pentru mamici si copii, ingrijire personala, frumusete, suplimente alimentare, aparatura medicala s.a.

Pana pe 31 mai inclusiv, clientii care vor plasa comenzi online in valoare de minimum 50 de de lei vor putea beneficia de transport gratuit in intreaga tara, iar fiecare client va primi si cate un mini aparat de masaj.

In ceea ce priveste procesul de livrare, acesta se realizeaza in regim de curierat, in orice localitate din tara. In prezent majoritatea farmaciilor din Romania NU livreaza inca online insa este de asteptat ca multe dintre ele sa inceapa sa ia in considerare si acest canal de vanzari - wall-street.ro va va tine la curent cu miscari din piata farma.