PayPoint a inregistrat pe plan local, in decursul anului fiscal trecut, un volum de 53,5 milioane de tranzactii de plati ale facturilor, in crestere cu 36,8% comparativ cu anul precedent. Totodata, au fost raportate cresteri si pe celelalte segmente de plati, de la cel al incarcarii electronice a cartelelor telefonice preplatite, in contextul general al unei piete aflate in declin, si pana la segmente mai nou adaugate in portofoliul PayPoint, precum transferul de bani sau plata contravalorii rovinietei, se arata intr-un comunicat al companiei.

"Pentru PayPoint, anul financiar 2014-2015 a insemnat crestere si diversificare. Am optimizat prezenta in tara, facand eforturi de a fi oriunde consumatorii au nevoie de noi, indiferent ca este vorba despre orase mari sau sate izolate fara alternative de plata; in acest context, am dezvoltat reteaua adaugand in portofoliu magazine mici, de proximitate, insa am semnat acorduri de colaborare si cu unele dintre principalele lanturi de hipermarket-uri din Romania. Totodata, am anuntat lansarea a zeci de furnizori-parteneri din domenii diverse, cu acoperire nationala sau regionala, pentru a oferi solutii de plata care sa raspunda unei game si mai variate de nevoi", a declarat Mugur Dogariu, director general al PayPoint Romania.

PayPoint a semnat in perioada analizata contracte cu douazeci si sase de noi furnizori parteneri, consolidandu-si prezenta in domeniile in care deja opera, dar a intrat si pe noi segmente de afaceri, cum ar fi cel al transporturilor sau al serviciilor de securitate. Totodata, PayPoint si-a marit reteaua cu 880 magazine partenere, care a ajuns la sfarsitul lunii martie la 9.234 puncte de plata la nivel national.

La nivel de grup, PayPoint a inregistrat un volum record de 812,7 milioane tranzactii, in crestere cu 5,9% fata de volumul raportat in anul precedent, iar valoarea totala a tranzactiilor a fost de 14,8 miliarde lire sterline. Veniturile nete ale PayPoint au crescut cu 8,3% fata de anul anterior, la 123,1 milioane lire sterline, in timp ce profitul inainte de impozitare a avansat cu 7,7%, la 49,6 milioane lire sterline. Grupul britanic are operatiuni si pe pietele din Marea Britanie, Irlanda si America de Nord.