Amazon.com.mx debuteaza in acest fel pe piata din Mexic cu mai multe categorii de produse aflate la vanzare, printre acestea numarandu-se electronicele, electrocasnicele, bunuri pentru sport si altele.

Potentialul pietei din Mexic

Circa doua treimi din veniturile totale realizate de Amazon sunt realizate in America de Nord, regiune in care vanzarile au crescut anul trecut cu 25%, la peste 55 de miliarde de dolari. Piata comertului online din Mexic este de asteptat sa creasca cu 30% in acest an, la peste 6 miliarde de dolari, potrivit eMarketer Inc.

Nu este insa pentru prima data cand retailerul online deschide un magazin in limba spaniola, Amazon avand un astfel de spatiu virtual de shopping in spania, dar si o biblioteca digitala in Brazilia.

„Expansiunea pe piata din Mexic, prin deschiderea Amazon.com.mx, reprezinta cea mai mare provocare a companiei la nivel international. Scopul nostru este sa oferim cele mai bune conditii de shopping pentru clientii nostri”, a declarat Juan Carlos Garcia, manager in cadrul Amazon Mexic.

Citeste si:

Amazon va oferi servicii de livrare gratuita la cumparaturi de cel putin 599 de pesos (echivalentul a 38 de dolari). Clientii vor avea posibilitatea sa isi primeasca produsele comandate in sute de locatii de pe teritoriul statului din America Centrala.

„Piata Latin Americana se dezvolta foarte puternic in zona comertului online, iar Mexic este o poata catre aceasta piata”, a precizat seful ChannelAdvisor Corp, companie care ajuta comerciantii sa isi vanda produsele pe Internet.