Retailerul electroIT QuickMobile a inregistrat o crestere de 30% a vanzarilor online in primul semestru, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, rezultat sustinut in principal de segmentul de gadget-uri. Printre alti factori care au dus la aceasta crestere au fost lansarea Apple Watch si a telefoanelor Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge, dar si schimbarea algoritmilor Google pentru cautarile de pe dispozitivele mobile.

„Cresterea puternica a vanzarilor online a fost sustinuta in principal de segmentul de gadgeturi, segment care va creste si mai mult spre sfarsitul anului, in lunile noiembrie si decembrie, marcate de evenimentul de shopping Black Friday si de sarbatorile de iarna”, a declarat Tudor Tiboc, General Manager QuickMobile.

Quickmobile a generat in 2014 venituri de 44,7 milioane de euro, la profit net de 1,2 mil. euro.

Vedetele din primele 6 luni ale anului au fost Apple Watch si Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge, pe care QuickMobile le-a adus in Romania in premiera, cu mai mult de o saptamana inaintea celorlalti retaileri si a operatorilor telecom locali.

Cresterea vanzarilor magazinului online QuickMobile.ro s-a observat si in contextul introducerii, in luna aprilie, a noilor algoritmi Google pentru cautarile de pe dispozitive mobile. La momentul anuntului Google, site-ul QuickMobile.ro era deja optimizat, ceea ce l-a pozitionat si mai sus in cautarile de pe smartphone-uri, astfel incat, in momentul de fata, peste 40% din vanzari sunt realizate de pe dispozitive mobile.

De asemenea, oficialii QuickMobile au observat si cresterea ponderii vanzarilor prin plata online cu cardul, in primul semestru peste un sfert din vanzari fiind realizate prin aceasta metoda. In prezent aproximativ 30% dintre comenzile realizate pe site sunt achitate prin card, fapt care ne dovedeste inca o data ca cei care aleg sa cumpere de la QuickMobile sunt in principal oameni orientati catre tehnologie, la curent cu toate noutatile din domeniu”, a adaugat Tudor Tiboc.

In magazinele fizice ale QuickMobile, vanzarile din primele sase luni s-au situat la acelasi nivel ca anul trecut, dar se observa un interes crescut pentru gadgeturi, in sensul ca vizitatorii cer tot mai mult informatii despre anumite dispozitive, alegand sa le vada si sa le testeze in magazin, ca apoi sa le achizitioneze online. In ceea ce priveste zona de servicii, QuickMobile a introdus in primul semestru posibilitatea platii in rate – pana la 12 rate lunare, fara dobanda.

Tot in primul semestru al anului, QuickMobile a devenit distribuitor oficial al produselor Pebble – smartwatch-ul cu cea mai mare autonomie, Mophie – singura baterie externa autorizata oficial de Apple, iHealth – cel mai mare producator international de gadget-uri prezent in toate Apple Store din lume.

Principalii concurenti ai Quickmobile sunt Altex, eMag.ro, Flanco si Domo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri