„Inca de la finalul anului trecut am observat o tendinta crescatoare a traficului pe site de pe dispozitivele mobile, precum si o crestere a numarului de achizitii provenind de pe mobil. In primele 6 luni ale acestui an, traficul de pe mobil s-a dublat fata de aceeasi perioada din 2014”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial EuroGsm.

Potrivit acestuia, aproximativ 40% din traficul de pe site este generat de pe dispozitivele mobile, iar odata cu lansarea noii versiuni va creste si gradul de conversie de pe mobil.

Datele EuroGsm arata ca, in primele sase luni ale anului, suma medie cheltuita de clientii care acceseaza site-ul de pe dispozitivele mobile este de 260 lei, iar cei mai multi cumparatori care aleg sa faca achizitii prin intermediul telefonului mobil provin din Bucuresti si Transilvania.

Citeste si:

In ceea ce priveste profilul cumparatorilor de pe mobil, doua treimi sunt barbati, cu varsta cuprinsa intre 18 si 44 de ani, provenind din mediul urban. De asemenea, clientii sunt persoane active, interesate sa isi utilizeze gadget-urile la capacitate maxima si pregatite sa-l schimbe de indata ce apare ceva potrivit nevoilor lor.

In plus, cosul mediu de cumparaturi difera in functie de sexul clientilor, barbatii cumparand produse de pana la 4 ori mai scumpe decat femeile.