Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, a vândut in primele 6 luni ale anului flori online în valoare de 550.000 euro si a inregistrat astfel o crestere cu 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Motoarele de crestere pentru Floria.ro, care permit afacerii sa-si consolideze pozitia de lider in piata vanzărilor online de flori in Romania, au fost cresterea numarului de parteneri, livrarea gratuita in 2 ore de la confirmarea comenzii in peste 130 de localitati din toata tara, livrarea in 24 ore in orice destinatie din lume, diversificarea modalitatilor de plata si orientarea catre un public sofisticat, dupa rebranding.

Gentlemanii ofera buchete mai valoroase

Floria.ro se adreseaza cu preponderenta gentlemanilor. 65% dintre clientii Floria.ro sunt domni atenti, maturi, cu varste intre 25 si 45 ani, care vor sa ofere buchete cu un design deosebit si pentru care conteaza calitatea florilor, serviciile premium de livrare si profesionalismul in executia buchetului.

„Domnii care comanda flori pe www.floria.ro sunt pretentiosi si atenti la detalii, ei cauta buchete sofisticate, cu design, cu poveste, care sa intregeasca experienta destinatarei. O consecinta este faptul ca valoarea medie a comenzii online a crescut usor in primele luni, pana la 225 lei, fata de 210 lei anul trecut” adauga Marina Popescu.

Grupul Floria face primul pas in offline, cu Floria In Strada, pe Ion Campineanu

Primele 6 luni ale anului au marcat si deschiderea primei florarii Floria In Strada, conceptul pentru vanzare offline de buchete si aranjamente de flori propus de Grupul Floria.

Citeste si:

Investitia necesara pentru deschiderea florariei a fost de 100.000 euro. Floraria Floria In Strada este situata in centrul capitalei, intr-un spatiu de 150 mp, pe str. Ion Campineanu nr. 22.

Deschiderea florariei Floria In Strada face parte din etapa a II-a a proiectului de extindere a grupului Floria, proiect ce implica investitii de peste 200.000 euro pana la finalul 2015.