Brandul de cosmetice L’Oreal Group estimeaza ca anul acesta va genera vanzari online de 1 miliard de euro, suma care (ar) face multi retaileri invidiosi.

Francoise Lauvin, directorul de relatii cu investitorii, a declarat analistilor ca L’Oreal se asteapta la peste 1 miliard de euro vanzari anul acesta, exclusiv din canalele online. Daca aceasta suma va fi atinsa, ar plasa L’Oreal in elita mondiala a eCommerce-ului mondial.

In 2014, Top500Guide.com arata ca doar 89 de retaileri au reusit sa depaseasca 1 miliard de dolari in vanzari online; 48 dintre acestia se afla in Top 500 Guide, 26 in Europe 500 si 15 din Asia 500, scrie InternetRetailer.com.

L`Oreal ar trebui sa creasca vanzarile cu 25% fata de anul fiscal 2014, cand compania a generat vanzari online de 800 de milioane de euro (909,3 mil. dolari).

Jean-Paul Agon spune ca echipa sa a pus deja fundatia acestei performante. „Am recrutat multi oameni pentru ca este un segment nou si avem nevoie de cei mai buni”, a subliniat, in fata analistilor. „Recrutam „un dream team” de digital geeks si experti care ne pot ajuta sa invingem”.

In primele sase luni ale anului, L’Oreal a depasit deja jumatate din scop – 512,8 milioane de euro, din eCommerce. China este principala piata de crestere atunci cand vorbim de digital, eCommerce-ul din statul asiatic reprezentand 15% din total vanzari online. Per total, L`Oreal a generat in 2014 afaceri de circa 22,5 miliarde de euro si un profit net de 4,9 miliarde de euro.

L’Oreal este numarul 310 in Internet Retailer 2015 Top 500 Guide.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri