Francoise Lauvin, directorul de relatii cu investitorii, a declarat analistilor ca L’Oreal se asteapta la peste 1 miliard de euro vanzari anul acesta, exclusiv din canalele online. Daca aceasta suma va fi atinsa, ar plasa L’Oreal in elita mondiala a eCommerce-ului mondial.

In 2014, Top500Guide.com arata ca doar 89 de retaileri au reusit sa depaseasca 1 miliard de dolari in vanzari online; 48 dintre acestia se afla in Top 500 Guide, 26 in Europe 500 si 15 din Asia 500, scrie InternetRetailer.com.

L`Oreal ar trebui sa creasca vanzarile cu 25% fata de anul fiscal 2014, cand compania a generat vanzari online de 800 de milioane de euro (909,3 mil. dolari).

Citeste si:

Jean-Paul Agon spune ca echipa sa a pus deja fundatia acestei performante. „Am recrutat multi oameni pentru ca este un segment nou si avem nevoie de cei mai buni”, a subliniat, in fata analistilor. „Recrutam „un dream team” de digital geeks si experti care ne pot ajuta sa invingem”.

In primele sase luni ale anului, L’Oreal a depasit deja jumatate din scop – 512,8 milioane de euro, din eCommerce. China este principala piata de crestere atunci cand vorbim de digital, eCommerce-ul din statul asiatic reprezentand 15% din total vanzari online. Per total, L`Oreal a generat in 2014 afaceri de circa 22,5 miliarde de euro si un profit net de 4,9 miliarde de euro.

L’Oreal este numarul 310 in Internet Retailer 2015 Top 500 Guide.