Sapte din zece consumatori se inscriu pe site-urile sau aplicatiile de comert online folosindu-se de contul si informatiile Facebook, conform celui mai recent studiu Gigya, vendor ce pune la dispozitie tehnologii de logare.

Desi Facebook ramane in topul preferintelor utilizatorilor, ponderea logarilor prin aceasta a scazut cu doua puncte procentuale in al doilea trimestru al anului, fata de primul. Amazon si PayPal au inregistrat cresteri.

Informatii, defalcate, valabile pe plan international, mai jos:

  • 70% Facebook, scadere de la 72% in primul trimestru;
  • 15% folosesc Google Plus, in scadere de la 19%;
  • 7% au folosit Amazon, in crestere de la 4%;
  • 3% au folosit PayPal, fosta divizie a eBay, in crestere de la 1%;
  • 2% au folosit Twitter, neschimbat fata de primul trimestru;
  • 1% au folosit Yahoo, neschimbat;
  • 2% alti provideri, in crestere de la 1%.

Cota de piata a Facebook este cea mai mare pe mobile, conform Gigya care are clienti precum Nike sau 1-800 Contacts Inc.

Pe mobile, statistica este astfel:

  • 77% Facebook, in crestere de la 76% in primul trimestru;
  • 15% Google Plus, scadere de la 16%;
  • 7% Twitter, neschimbat;
  • 1% login-uri de la alti furnizori, neschimbat.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri