Sapte din zece consumatori se inscriu pe site-urile sau aplicatiile de comert online folosindu-se de contul si informatiile Facebook, conform celui mai recent studiu Gigya, vendor ce pune la dispozitie tehnologii de logare.
Desi Facebook ramane in topul preferintelor utilizatorilor, ponderea logarilor prin aceasta a scazut cu doua puncte procentuale in al doilea trimestru al anului, fata de primul. Amazon si PayPal au inregistrat cresteri.
Informatii, defalcate, valabile pe plan international, mai jos:
- 70% Facebook, scadere de la 72% in primul trimestru;
- 15% folosesc Google Plus, in scadere de la 19%;
- 7% au folosit Amazon, in crestere de la 4%;
- 3% au folosit PayPal, fosta divizie a eBay, in crestere de la 1%;
- 2% au folosit Twitter, neschimbat fata de primul trimestru;
- 1% au folosit Yahoo, neschimbat;
- 2% alti provideri, in crestere de la 1%.
Cota de piata a Facebook este cea mai mare pe mobile, conform Gigya care are clienti precum Nike sau 1-800 Contacts Inc.
Pe mobile, statistica este astfel:
- 77% Facebook, in crestere de la 76% in primul trimestru;
- 15% Google Plus, scadere de la 16%;
- 7% Twitter, neschimbat;
- 1% login-uri de la alti furnizori, neschimbat.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: