Potrivit informatiilor Teamshare, fluxul de procesare a unei comenzi printr-un software integrat scade de la o medie de 8-10 minute, anterior, la 1 minut, cu impact direct in costul operational, care scade cu circa 30%.

In ceea ce priveste vanzarile business-ului B2B care foloseste o platforma integrata de e-commerce, acestea pot creste cu circa 15%-25% intr-un interval de cateva luni.

Marius Panait, managing partner-ul Entelion Software, compania care dezvolta platforma Teamshare, convingerea distribuitorilor companiilor B2B sa foloseasca o platforma integrata in loc de mailul sau telefonul traditional este, in continuare, o provocare, care trebuie tratata, insa, ca oricare alt proces de vanzare.

”Distribuitorii gandesc “What’s in it for me?”. Este o schimbare si un efort pentru ei sa foloseasca o alta metoda de trimitere a comenzilor, iar pentru aceasta trebuie sa primeasca ceva in schimb, nu numai un discount sau promotii speciale pentru comenzile online”, adauga Marius Panait.

Citeste si:

Intervalul de timp necesar obisnuirii distribuitorilor de a comanda prin platforma integrata depinde de complexitatea business-ului, a gamei de produse, dar, mai ales, de perseverenta companiilor B2B de a-i convinge pe distribuitori.

”Cel mai relevant caz este al unui client din portofoliul Teamshare, care in doi ani a reusit sa transforme 75% din comenzile primite de la distribuitori in comenzi online. Interesant este ca au ca target sa creasca acest procent pana la 90%”, a povestit Panait.

Teamshare este o platforma de e-commerce integrata cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP, care se adreseaza atat clientilor business to business, cat si business to consumer. Platforma este folosita in prezent de peste 200 de clienti din Romania si tari ca Marea Britanie, Franta, Austria sau Rusia. Teamshare este dezvoltata de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, prezenta pe piata din Romania din 2003.