„Din punct de vedere al traficului, mobile-ul acopera deja 40%. La nivel de comenzi, ne apropiem de 25% din total. Promovam puternic aplicatia mobila a eMag”, a punctat el, intr-un interviu pe larg cu WALL-STREET.ro. Ca o comparatie, in aprilie 2014, doar 20% din traficul eMag venea din mobile, spunea Stanciu in cadrul conferintei ecomTEAM.

Stanciu, eMag: Greseala trebuie tolerata, contrar culturii romanesti

Stanciu, eMag: Greseala trebuie tolerata, contrar culturii romanesti

Pentru a atinge aceasta pondere, compania a lansat aplicatii pentru smartphone-uri, iOS si Android, site-ul Web fiind responsive, adaptandu-se deci la orice tip de ecran.

„In general, aplicatiile mobile ofera o experienta mai buna decat browser-ul, chiar si responsive, intrucat ofera mai multe optiuni si este mai usor de accesat. E de asemenea foarte buna pentru a tine clientul in ecosistemul eMag, mai ales ca avem continut foarte bun, inclusiv produs de catre clienti, multe produse si vom avea din ce in ce mai multe oferte pe mobile”, puncteaza el.

Citeste si:

In mod clar, cresterea vanzarilor prin mobile a sprijinit si evolutia afacerilor companiei, Iulian Stanciu subliniind ca eMag a avut vanzari in crestere cu 50% fata de 2013, incluzand aici si operatiunile prin Marketplace.

Afla mai multe despre strategia si afacerile companiei in interviul in extenso cu Iulian Stanciu.