Cea mai mare suma tranzactionata in primele sase luni prin Teamshare, platforma de e-commerce 100% romaneasca dezvoltata de Entelion Software, a fost de circa 24.000 de lei (TVA inclus), printr-un site B2C, reprezentand o comanda de materiale de constructii si amenajari, lansata de o persoana fizica.

Teamshare: Magazinele clasice care nu au si prezenta online gresesc

Teamshare: Magazinele clasice care nu au si prezenta online gresesc

Fiind o platforma de e-commerce care se adreseaza in principal companiilor tip B2B, clientii din aceasta categorie au generat aproximativ 75% din totalul valoric al tranzactiilor in prima jumatate a anului, restul tranzactiilor provenind de la clientii B2C.

Teamshare a atras 23 noi clienti in aceasta perioada, dintre care o treime sunt de profil B2C, restul fiind B2B, dar si cu componenta de B2C, activand in domenii diverse, de la piese si accesorii auto, parafarmaceutice si cosmetice, pana la bunuri de larg consum.

La momentul actual, platforma Teamshare este integrata cu 16 aplicatii ERP, dintre care trei au fost realizate in prima parte a anului: Microsoft Dynamics NAV, Transart Neomanager si B-ORG, WinMentor si WinMentor Enterprise, Asis ERP, Platphorma ERP, Soft Expert, Facturis, AttoSoft MyManager, Abstract Connection ERP, RVX Manager ERP, Unisoft Romania ACT DMS, Contab SQL, Divalto Franta, 1Solution Rusia.

Citeste si:

Tot in prima jumatate a anului, Teamshare a implementat plata cu cardul de debit si rate prin MobilPay.ro, a realizat integrarea cu platforma cloud pentru newsletter Newsman.ro si cu platforma de remarketing Retargeting.biz, finalizand de asemenea implementarea unei interfete prin care clientii pot sa isi listeze produsele, sa preia comenzile si sa trimita facturile in platforma eMAG Marketplace.

Tipurile de business-uri catre care se adreseaza in principal o platforma integrata de e-commerce sunt companiile B2B care comercializeaza produse online, cu multi parteneri si un volum ridicat de comenzi, cu operatiuni multiple, care au nevoie de optimizarea si sincronizarea tuturor acestor procese. O afacere B2B care foloseste o astfel de platforma iti poate creste vanzarile cu 15%-25% intr-un interval de cateva luni, in timp ce costurile de procesare a comenzilor s-ar reduce cu aproximativ 30%.

Printre concurentii Teamshare se numara Softwin, BitNet Solutions sau SAP.