Multi consumatori, inclusiv in Romania, incep sa prefere achizitiile online in detrimentul celor traditionale. La nivel mondial, sunt cateva tendinte interesante de urmarit, de la probleme de infrastructura pana la orele preferate de cumparatori. Un nou infografic realizat de Remarkety examineaza aceste tendinte.

Poate unul dintre cele mai interesante lucruri este faptul ca SUA nu este numarul unu pe piata globala de eCommerce; piata din China este mai mare si va genera vanzari de 562 de miliarde de dolari in 2015, shopping-ul online fiind activitatea cu cea mai rapida evolutie printre chinezi.

Penetrarea smartphone-urilor este mai mare in China, 33% dintre achizitii provenind din mobile, si tot atatea de pe tablete. Piata din SUA este enorma de asemenea, cu achizitii in valoare de 349 de miliarde de dolari, ocupand locul doi in lume. Cu toate acestea, business-urile sunt sceptice in ceea ce priveste adoptia eCommerce-ului, doar 28% din IMM-uri avand o prezenta online, in ciuda faptului ca 57,4% din populatia SUA cumpara online.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri