Programul de afiliere vizeaza atat telefoanele cumparate la liber, cat si celelalte produse disponibile in magazinul online Orange, pentru care se ofera un comision de 3%.

„Ne bucuram sa redeschidem acest program cu prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania. Cand vorbim de obiective si vanzari, cred ca trebuie sa avem o mai mare deschidere in a testa, incerca si optimiza noi metode publicitate. Mai mult, pentru Orange Romania si clienti, programul de afiliere are un mare beneficiu, si anume prezentarea produselor si serviciilor Orange Romania printr-un continut digital mai bogat”, a declarat Alexandru Volocaru, online communication specialist Orange Romania.

Marketingul afiliat este o forma de marketing bazata exclusiv pe performanta, ale carei rezultate se cuantifica in vanzari online sau in generarea de lead-uri.

Citeste si:

In perioada ianuarie – septembrie 2015, a fost generat un total de 14.084 de vanzari online din categoriile IT&C si telecom, prin intermediul platformei 2Parale. Varful absolut al numarului de achizitii online pe categoria IT&C a fost atins pe 28 ianuarie 2015. Cea mai mare vanzare online din categoria analizata a fost de aproximativ 13.300 de lei, s-a inregistrat pe data de 31 august 2015 si a constat in 15 televizoare.

Intervalul 12:00 – 13:00 a fost cel mai favorabil cumparaturilor online din IT&C in perioada mentionata, urmat in preferintele romanilor de orele 16:00 – 17:00. Ziua in care au fost realizate cele mai multe achizitii online din IT&C in perioada ianuarie – septembrie a fost martea, urmata indeaproape de zilele de miercuri si luni.

„In mod evident, oportunitatile de marketing afiliat pentru piata de IT&C si telecom sunt in crestere, daca ne uitam doar la numarul de abonamente achizitionate online fata de anul trecut. In plus, in 2015, s-au realizat pana acum vanzari online de aproximativ 7 milioane de lei pentru produsele din IT&C. Trendul ascendent al pietei este confirmat si de faptul ca inca un jucator important din telecom se alatura celor peste 440 de clienti care colaboreaza cu cei 40.000 de afiliati din reteaua noastra. Acesta este un semn ca tot mai multe companii incep sa priveasca performance marketingul ca pe un canal puternic de vanzari si dezvoltare a business-ului”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.