Producatorul german de produse farmaceutice Quiesser Pharma a facut pasul catre e-commerce, prin listarea pe platforma eMAG Marketplace. Intrarea companiei farmaceutice in comertul online s-a facut prin integrarea platformei de e-commerce Teamshare cu softul de gestiune al companiei, Microsoft Dynamics NAV, cu platforma eMAG Marketplace si cu operatorul de servicii de curierat agreat de eMAG. Quiesser Pharma este a 10-a companie care se listeaza integral pe eMAG Marketplace prin platforma de e-commerce Teamshare.

Procesul de listare a Quiesser Pharma pe eMAG Marketplace a durat 2 luni, perioada in care a fost realizata interfatarea cu Microsoft Dynamics NAV si cu plaforma eMAG. In acest interval au mai avut loc testarea proceserelor, formalizarea procedurilor interne si trainingul aferent, precum si upload-ul de content cu documentarea produselor.

Conform informatiilor Teamshare, in procesul de listare a produselor Quiesser Pharma pe eMAG Marketplace, interventia umana a fost redusa doar la generarea facturilor in softul de gestiune al companiei, celelalte etape ale procesului fiind efectuate automat. Astfel, explica specialistii platformei de e-commerce, produsele, preturile si stocurile sunt trimise automat din softul de gestiune catre Teamshare si apoi catre eMAG Marketplace.

De asemenea, informatiile despre clienti si comenzi noi sunt transmise din platforma eMAG, salvate in Teamshare si, apoi, inserate in aplicatia de gestiune a Quiesser Pharma. Procesul continua cu importul facturilor pentru comenzile respective si generarea documentelor de transport in platforma eMAG Marketplace. Aceste sunt trimise catre firma de logistica responsabila cu impachetarea si livrarea comenzilor.

Automatizarea tuturor proceselor prezinta numeroase avantaje pentru companie, in ceea ce priveste timpul de procesare si livrare a comenzilor, reducerea la zero a posibilitatii aparitiei de erori umane, precum si cresterea gradului de satisfactie a clientului final. Astfel, timpul de operare a comenzilor scade la mai putin de 1 minut / comanda, scazand, de asemenea, timpul de livrare maxim al comenzii, la o zi lucratoare.

Minimalizarea interventiei umane in procesul de comanda rezulta in reducerea aproape completa a riscului aparitiei de erori. Toate aceste modificari au impact direct asupra gradului de satisfactie a clientului, care beneficiaza de servicii rapide, fara greseli.

Alte provocari intampinate in procesul de listare, spune Marius Panait, CEO Teamshare, au fost implementarea procedurilor de tratare a situatiilor exceptionale, care trebuie sa consume cat mai putin timp si sa nu lase loc greselilor inerente, precum si dezvoltarea unor sisteme de monitorizare si alertare eficiente.

Recent, si FloriDeLux.ro si F64.ro au intrat in platforma eMag Marketplace.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri