Miscarea reprezinta o diversificare a comertului online, dovedind ca pe Internet piata este in continua dezvoltare de la an la an. “Cand vine vorba de sistemul de livrare, Magnolia va experimenta cu un sistem mixt, folosind serviciile unor companii mari la nivel national, dar si curieri alaturi de care a lucrat pana acum. In prezent, Florariile Magnolia inregistreaza cele mai mari vanzari in orasele Bucuresti si Cluj, insa nu sunt la mare distanta Constanta, Brasov, Iasi, Timisoara, Targu-Mures sau Baia Mare.

Inainte de listarea in Marketplace, romanii care ofera flori prin Magnolia investesc, in medie, circa 190 de lei per comanda. Pentru 2015, Magnolia estimeaza ca va reusi sa depaseasca tinta de 3,5 milioane de euro venituri, in crestere cu 30% fata de 2014. Progresul a fost asigurat printr-o prezenta offline mai extinsa, cu un magazin in mall-ul din Brasov, iar pentru 2016 este pregatit un spatiu in viitorul mall Park Lake din Bucuresti.

“Suntem de aproape 20 de ani pe piata din Romania, iar la finalul anilor ‘90, cand am debutat, Internetul inca era in dezvoltare si putini oameni aveau acces. De comert online nici nu mai pomenesc. Suntem acum in 2015 si listarea in Marketplace a venit ca un pas firesc in dezvoltarea strategiei noastre. eMAG este cea mai mare platforma de vanzari online din Romania, iar noi ne dorim ca astfel sa ajungem la toti acei clienti care vor sa daruiasca flori, sa faca un gest frumos, dar timpul nu le permite sa mearga fizic pana la florariile noastre. Incepem parteneriatul pentru Marketplace in aceasta saptamana si ne punem mari sperante in acesta. Asteptam insa rezultatele primei luni pentru a putea realiza o estimare corecta asupra influentei in cifre de vanzari, dar ne asteptam ca 2016 sa fie cea mai importanta perioada pentru aceasta strategie”, a declarat Ioana Molnar, unul dintre cei doi fondatori ai proiectului.