“Anul trecut nu am reusit sa facem fata cu brio de Black Friday pentru ca au fost cozi. Anul acesta, in primul rand avem o campanie noua, am lansat cel mai mare Black Friday ca sa batem un record. O companie din SUA a facut un Black Friday de 30 zile, noi iesim cu 32 de zile. Am facut aceasta campanie pentru a evita cozile, problemele cu lipsa stocurilor. Avem oferte cu sute sau mii de exemplare pentru fiecare produs. Acum intram in runda a treia de reduceri”, spune Capitanescu.

Ea a mai spus ca oamenii cauta in general laptopuri si telefoane.

„De Black Friday oamenii vor ca produsul sa fie pe stoc, sa aiba posibilittea sa nu stea la coada, sa nu se trezeasca cu noaptea in cap. Nu e o utopie, acum la Media Galaxy nu sunt cozi. Cand ai 5-10-50 de bucati pentru un produs, este normal ca omul care este pe locul 51 la coada sa fie frustrat. Noi ne pregatim de jumatate de an pentru acest eveniment. Cand vii cu anumite repere si vii cu o cantitate suficienta, cu minim 500 de bucati per reper, esti pregatit. Cand nu mai sunt exemplare, produsul se scoate din oferta", a adaugat directorul de marketing al Media Galaxy.

Citeste si:

"Este o chestiune de onestitate din partea organizatiei sa ofere clientilor sai avantajele ofertei speciale de Black Friday imediat ce produsele sunt disponibile. Din acest motiv am inceput mai devreme", a declarat omul de afaceri Dan Ostahie, proprietarul Altex si Media Galaxy, post eveniment.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.