Retailerii ar trebui sa ofere continut consumatorilor, sa nu mai trimita emailuri despre roboti de bucatarie daca interesul clientului este pentru monitoare, a declarat Alexandru Jijian, omnichannel strategy director in cadrul companiei de dezvoltare software Evozon.
„Mi-as dori sa existe continut personalizat pentru fiecare consumator si putem sa facem asta cu instrumentele necesare. Nu zic sa nu mi se mai zica <<Sarut-mana>> in email, dar daca cineva a vazut ca sunt interesat de un monitor, mi-ar placea sa primesc o oferta adaptata. Pentru ca s-ar putea sa nu fiu interesat de un storcator de fructe sau robot de bucatarie”, a explicat managerul in cadrul Retail Arena.
RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& MindSpeed, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour, PepsiCo, Q InStore Radio, Netopia MobilPay si SEO Monitor.
Citeste si:
Sursa foto: Mircea Dragos Photography
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: