"Audio-ul este foarte important intr-un magazin, iar acesta trebuie sa aiba un target. (...) Trebuie sa actionam cu un gen de muzica adecvat varstei. Muzica este foarte importanta, daca are o muzica buna ramane in magazin, daca nu se simte confortabil pleaca", a explicat Victor Tighinean.

Omul se simte bine cand asculta muzica tare si ii creste apetitul pentru cumparaturi. E foarte grav cand in magazin este silenzio stampa.

Ecco Romania, brandul danez de incaltaminte adus pe piata locala de catre antreprenorul roman Victor Tighinean in anul 2004, se asteapta ca in acest sa inregistreze vanzari de peste 30 de milioane de lei, in crestere cu cel putin 25% fata de nivelul inregistrat in urma cu un an.

Ecco numara in prezent 25 de magazine pe plan local, iar pentru 2016 numarul acestora ar putea creste cu cel putin 3 noi spatii comerciale.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography