Companiile nu pot previziona ce se va intampla pe viitor deci singurul lucru pe care il pot face este sa se lase surprinse de consumatori, a declarat Mihaela Muresan, director de marketing in cadrul Ikea Romania.

“Acum 20 de ani nu ne trecea prin cap ce se va intampla azi. Astfel, singurul lucru pe care il putem face este sa stam cu ochii deschisi si sa ne lasam surprinsi de consumatori”, a afirmat managerul in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de wall-street.ro.

Ea a mai declarat ca retailerul suedez a lansat anul trecut posibilitatea de a comanda online pentru ca produsele sa fie disponibile si pentru clientii care nu sunt aproape de Bucuresti, dar si pentru consumatorii din Capitala care prefer sa comande de acasa.

“Magazinul este aflomerat, oamenii cumpara in weekend, ii enerveaza ca nu sunt singuri in magazine, dar si ceilalti sunt clienti ca ei.Am deschis serviciul de comenzi online ca sa devenim accesibili pentru cei care nu ajung la noi foarte usor. Pentru cei din orase departe de Bucuresti, dar sunt foarte multi si din Bucuresti care nu ma vin la magazin", a explicat Mihaela Muresan.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri