“Noi o sa incercam sa mergem putin impotriva curientului online si sunt foarte bucuros fiindca pentru Zoot vom lansa o revista are va iesi in 20.000 de copii de la primul numar. In jur de 70% dintre brandurile pe care le vindem noi nu exista in Romania. Multi oameni au fost in strainatate si le stiu, dar trebuie sa educam o masa mare de oameni in privinta acestor branduri si o vom face prin reviste. O vom folosi revista ca un canal de marketing”, a mai spus Berza.

In prezent, Zoot are 250 de branduri si circa 250.000 de produse.

Zoot.ro este o companie originara din Cehia care a fost lansata de curand pe piata locala. Modelul de business presupune ca utilizatorii sa comande online, direct din Cehia, produsele fiind aduse la cele doua magazine ale companiei, unde pot fi probate. Ulterior clientul cumpara doar ceea ce ii place.
Managementul mizeaza pe vanzari de 5-10 milioane de euro in primul an de activitate.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography