Astfel, cele mai populare cauturi pe Google cu ocazia Black Friday sunt:
- black friday emag;
- black friday 2015 emag;
- black friday 2015;
- oferte black friday;
- black friday altex;
- black friday flanco;
- magazine black friday;
- reduceri black friday.

De asemenea, oamenii au cautat in ziua de Black Friday si produse precum combine frigorifice, oferte frigider, oferte laptop si brand-uri specifice de electronice-electrocasnice precum Beko, Bosch sau Arctic.

“Cautarile contin foarte multe cuvinte cheie precum: oferta, promotie, pret sau reducere”, explica Lazarescu.

Citeste si:

In ultimele 24 de ore cautaurile au crescut foarte in jurul orei 00:00-00:30. In timpul noptii au scazut si au inregistrat un alt peak de cautari intre 6-7 dimineata.

“Pentru a face afisari pe search, in aceasta perioada, pe cuvinte cheie legate de Black Friday retailerii platesc un cost pe click intre 0.4 ron - 1 ron / click. Totusi, volumele de cautari explodeaza si foarte putini advertiseri au bugete ca sa le acopere pe toate si reclamele lor sa fie vizibile constant, la orice ora. Acest lucru se poate vedea in functie de anunturile text care se afiseaza si cat de des se afiseaza pe Google. Foarte mult de castigat in aceasta perioada au cei care sunt indexati organic bine pe cuvinte cheie tip <<Black Friday>>. Dar, daca facem o cautare pe Google, chiar acum, pentru Black Friday 2015, nu vom vedea pe prima pagina din google branduri ca eMag, Altex, Flanco, ci vedem site-uri de stiri si agregatoare, de tip blackfridayromania.net. Chiar si la o cautare tip Black Friday eMag, multe rezultate organice de pe prima pagina sunt de pe realitatea.net, buhnici.ro, playtech.ro, unde sunt stiri sau noutati despre eMag", spune Marius Lazarescu.

Sursa foto: Marius Lazarescu