Reprezentantii eMag estimasera, la inceputul saptamanii, ca vor vinde 650.000 de produse in valoare totala de 205 milioane de lei. Anul trecut, eMag a avut vanzari de 165 de milioane de lei (aproximativ 37,5 milioane de euro), potrivit Mediafax.

Directorul general al eMag, Tudor Manea (foto), a declarat ca 60% dintre cumparaturile realizate vineri de Black Friday au fost realizate online. "Este o zi istorica in comertul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumparaturile de Black Friday au fost facute in magazinele online. Clientii au apreciat preturile mai bune, oferta diversificata si posibilitatea de a returna produsele in 30 de zile. Daca in mod normal cota uzuala este de 30% pentru online, de Black Friday am depasit cu mult acest prag”, a spus Manea.

Pentru prima oara de la inaugurarea platformei, 51% dintre cele 5,579 milioane de accesari au avut loc de pe terminalele mobile. Timpul total petrecut de vizitatorii site-ului a depasit 116 ani.

Citeste si:

Clientii eMag au achizitionat, printre altele, 9,4 kilograme de aur (1.050 de comenzi), 29.000 de televizoare, 22.000 de parfumuri, 18.600 de jucarii, 13.400 de laptopuri, 13.000 de placi, perii si uscatoare de par, 12.000 de anvelope, 9.000 de frigidere, 2.000 de smartwatch-uri si 60 de tone de mancare pentru animale.

Cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG este de 85.590 euro si a fost realizata astazi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro.

Cei 800 de parteneri eMag Marketplace au inregistrat comenzi de 20 de milioane de lei.