Noua florarie propune, alaturi de flori, o zona cu obiecte-cadou, create exclusiv de artisti romani. Conceptul Floria in Strada, care se reflecta in spatiul din Piata Dorobanti, va sta la baza dezvoltarii unei retele de florarii Floria in Strada in intreaga tara.

„Dupa ce am facut primul pas in offline in primavara, cu floraria de la Campineanu, am constatat ca ne dorim sa propunem romanilor un concept diferit, care sa fie nu doar o florarie alfel, ci mai mult decat o florarie. Asa ca am creat un concept pentru un spatiu premium, in care pe langa o multitudine de flori speciale, aranjamente, buchete sau flori in ghiveci, vom expune si obiecte create de artisti locali. Si nu vrem sa ne oprim la Dorobanti, vrem sa ducem Floria in Strada in toata tara, in franciza” –declara Andreea Uceanu, Manager General al diviziei offline a Grupului Floria.

Floria in Strada –noua destinatie pentru flori si cadouri, la Piata Dorobanti

Pentru implementarea conceptului de business prin care Floria in Strada isi propune sa sustina talentele locale, au fost selectate 3 categorii de obiecte: carti semnate de scriitori romani contemporani, vinuri romanesti si obiecte de decor realizate de designeri romani de obiect.

“Cartile, vinurile, ramele foto, vazele, bijuteriile, lumanarile, toate au o legatura stransa cu florile. Obiecte pot completa perfect un buchet de flori atunci cand se daruieste un cadou si in acelasi timp sunt puse in valoare de florile asortate de designerii floristi” –adauga Andreea Uceanu.
Obiectele din zona artistilor sunt fie creatii unicat realizate pentru Floria in Strada, fie colectii de obiecte care intra intr-un dialog cu florile, selectate cu atentie de experti.

“La Floria in Strada ne propunem sa vindem flori in aranjamente si buchete cu design special, alaturi de obiectele –cadou create de artisti locali. Floristii nostri au trecut prin training-uri alaturi de un master florist din Olanda, in cadrul carora au fost pregatiti sa creeze aranjamente si buchete deosebite, atat pentru a fi daruite, dar si pentru evenimente personale sau corporate” mai spune Andreea Uceanu.

Investitii si planuri de dezvoltare in offline in toata tara

Investitia in amenajarea si dezvoltarea conceptului Floria in Strada pentru concept-store-ul din Dorobanti se ridica la peste 200.000 euro. Investitia totala a Grupului Floria in cele doua florarii Floria in Strada deschise in 2015 (Dorobanti si Campineanu) se ridica astfel la 300.000 euro.

Investitia cuprinde sumele necesare pentru amenajarea florariilor, precum si punerea la punct a infrastructurii care sa deserveasca in viitor reteaua de franciza (softuri, achizitii, logistica, marketing, pregatire pentru francizare).

Citeste si:

Pentru urmatoarele luni, Grupul Floria vizeaza extinderea in tara, prin francize. Investitia necesara pentru o franciza Floria in Strada este de 50.000 euro.

„Suntem interesati de parteneriate pentru a duce conceptul Floria in Strada in orasele mari din Romania, in spatii premium, precum cel din Dorobanti” mai spune Andreea Uceanu.

În primele 9 luni ale anului, Grupul Floria a vândut flori de peste 1.300.000 euro, in crestere cu 35% fata de intreg anul 2014.

Divizia online, prin liderul pietei de vanzari de flori online Floria.ro, a livrat flori in toata tara, in valoare de 770.000 euro. 550.000 euro reprezinta valoarea cumulata a florilor vandute pentru evenimente personale sau corporate si a florilor vandute in floraria Floria in Strada din Ion Campineanu nr. 22, deschisa in martie 2014.