Cu alte cuvinte, aplicatia este similara cu Retail.ro care cumuleaza mai multe zeci de cataloage.

„Este ca si cum ai avea in buzunar informatia din 50 de pliante. Aplicatia iti da acces imediat la promotii si discounturi si iti ofera posibilitatea sa iti faci in cinci minute, pe telefon, o lista de cumparaturi organizata pe magazine si chiar pe raioane; poti folosi foarte usor si informatiile din pliante.”, a declarat Marian Seitan, presedintele grupului Mediapost Hit Mail si fondatorul companiei Hit Mail.

CeCumpar permite bifarea produselor in lista, odata ce au fost achizitionate, pastrarea istoricului de cumparaturi, iar lista poate fi trimisa celui care se ocupa de cumparaturi. De asemenea, consumatorii pot vedea in timp real magazinele din proximitate, pe baza localizarii prin GPS, si orarul de functionare al acestora. Aplicatia pune la dispozitie si o facilitate pentru stocarea si gestionarea cardurilor de fidelitate, astfel incat clientul sa poata beneficia de toate discounturile si promotiile puse la dispozitie de magazine sau producatori, chiar daca nu are cu el cardurile, in format fizic.

Citeste si:

„In prezent, aplicatia are un milion si jumatate de utilizatori in Franta, unde este platforma numarul unu de cumparaturi si discounturi. Aplicatia din Romania include pliantele celor mai importante 49 de lanturi de magazine, a caror oferta este actualizata in timp real”, a mai spus Marian Seitan.

Principalul concurent al CeCumpar este Retail.ro, prezent pe piata de doi ani.