Potrivit reprezentantilor Netopia, bucurestenii au acces la noua metoda de plata a costurilor de intretinere, in baza unui parteneriat incheiat cu Scomet.ro, cel mai mare provider de servicii de administrare a blocurilor de locuinte din capitala.

Astfel, locatarii tuturor celor 21.400 apartamente, administrate de 316 asociatii de proprietari din Bucuresti, care colaboreaza cu Scomet, pot plati rapid, comod si simplu, direct de pe smartphone, toate serviciile de intretinere lunare.

”Avangarda platilor mobile se extinde la nivelul gesturilor simple, care ne fac viata usoara. Ce poate fi mai comod decat sa inlocuiesti vizita lunara la administratorul blocului cu o simpla comanda pe telefonul din buzunar. Salutam deschiderea catre inovatie a partenerilor nostri de la Scomet, si le promitem tuturor romanilor, nu doar bucurestenilor, noi facilitati care sa le usureze viata de zi cu zi”, declara Antonio Eram, CEO si Fondator Netopia mobilPay.

Citeste si:

Pentru a avea acces direct la plata intretinerii prin portofelul digital dezvoltat de NETOPIA, locatarii din portofoliul Scomet trebuie sa acceseze de pe telefonul mobil get.mobilpay.com, sa isi descarce aplicatia compatibila cu sistemele de operare Android sau iOS, sa inregistreze si sa confirme cardul bancar.

Platile online realizate de pe smartphone, prin portofelul digital mobilPay Wallet, au raportat un avans important anul acesta, numarul tranzactiilor procesate crescand cu peste 300%, in timp ce valoarea lor a urcat cu peste 20%.

Platile cu mobilPay Wallet au fost impulsionate de introducerea optiunii de achizitie online a mijloacelor de transport in comun din Alba Iulia, Turda si Cluj-Napoca, de implementarea, in premiera, a optiunii de plata cu portofelul digital in hipermarket, la doua magazine Cora din Bucuresti, dar si in lantul de restaurante Chopstix din Capitala. Din 2015, utilizatorii portofelului digital pot achita inclusiv taxa de pod de la Fetesti sau amenzile de circulatie.