Surse din distributia de parfumuri au subliniat pentru wall-street.ro ca retailerul pregateste intrarea si in Romania. Mai mult, compania are un subdirector in site, „Magazin”, care, in prezent, este gol.

Pentru inceput insa, pietele targetate de companie sunt Norvegia, Cehia, Polonia, Spania, Portugalia si Italia.

Douglas a ales procesatorul de plati Worldplay pentru lansarea magazinelor online in tara de origine, Germania, si aceeasi companie va sprijini Douglas in lansarea si pe pietele internationale. Douglas vinde deja online pe anumite piete din Europa de mai bine de zece ani, insa nu a reusit, pana in prezent, sa isi consolideze vanzarile si datele despre clienti in fiecare regiune, ceea ce a pus in dificultate dezvoltarile ulterioare pe online ale brandului, scrie eCommercenews.eu.

Oficialii Douglas Romania nu au raspuns intrebarilor wall-street.ro privind potentiala intrare a companiei pe zona de vanzari online. Douglas ar urma sa concureze pe piata parfumurilor online cu jucatori precum Sephora sau Sole.