Aceasta reprezinta o crestere importanta, de sase puncte procentuale, de la 45% in trimestrul trei al anului trecut.

IMRG si Capgemini au dezvaluit vanzarile din UK din ultimul trimestru al lui 2015. Desktop-urile si laptop-urile au acoperit 49% din totalul vanzarilor online, in timp ce tabletele au fost folosite in 33% din achizitii online. Smartphone-urile au acoperit 18%.

In ceea ce priveste vizitele efective pe site-urile din Marea Britanie, device-urile mobile au acoperit si mai mult – 66% din totalul traficului, in crestere de la 63% in perioada precedenta, si in crestere cu 11 puncte procentuale fata de aceeasi perioada din 2014, cand device-urile mobile acopereau 53% din traficul pe site-urile de retail.

Citeste si:

In Romania, ponderea vanzarilor de pe mobile este de o singura cifra, chiar sub 5% in cazul majoritatii magazinelor online, in timp ce ponderea vanzarilor online, incluzand desktop si laptop, este double digit insa mult mai redusa decat in Marea Britanie.

Afla ponturi despre cum sa iti cresti conversia pe mobile si online de la expertii prezenti la ecomTEAM 2016, Brasov, 6-7 aprilie.