Pentru prima oara in istorie, smartphone-urile si tabletele au acoperit peste jumatate din vanzarile online din Marea Britanie, cea mai mare piata din Europa. In perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, 51% din vanzarile online s-au finalizat pe mobile si tablete.

Aceasta reprezinta o crestere importanta, de sase puncte procentuale, de la 45% in trimestrul trei al anului trecut.

IMRG si Capgemini au dezvaluit vanzarile din UK din ultimul trimestru al lui 2015. Desktop-urile si laptop-urile au acoperit 49% din totalul vanzarilor online, in timp ce tabletele au fost folosite in 33% din achizitii online. Smartphone-urile au acoperit 18%.

In ceea ce priveste vizitele efective pe site-urile din Marea Britanie, device-urile mobile au acoperit si mai mult – 66% din totalul traficului, in crestere de la 63% in perioada precedenta, si in crestere cu 11 puncte procentuale fata de aceeasi perioada din 2014, cand device-urile mobile acopereau 53% din traficul pe site-urile de retail.

In Romania, ponderea vanzarilor de pe mobile este de o singura cifra, chiar sub 5% in cazul majoritatii magazinelor online, in timp ce ponderea vanzarilor online, incluzand desktop si laptop, este double digit insa mult mai redusa decat in Marea Britanie.

Afla ponturi despre cum sa iti cresti conversia pe mobile si online de la expertii prezenti la ecomTEAM 2016, Brasov, 6-7 aprilie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri