eMAG este, astfel, destinatia de informare si cumparaturi online preferata de romani si cel mai mare mall din Romania, cu un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decat traficul cumulat, intr-o luna, al celor mai mari 10 mall-uri din Romania.

In prezent, comenzile realizate de clienti pentru partenerii din Marketplace reprezinta 25% din vanzarile generate de platforma eMAG. In urmatorii cinci ani, magazinele partenere vor genera peste jumatate din valoarea comenzilor cumulate ale eMAG.

In 2015, investitiile in eMAG in Marketplace au depasit 2 milioane de euro si s-au concentrat pe achizitia de hardware si dezvoltarea platformei pentru integrarea rapida a magazinelor partenere. In fiecare luna, echipa Marketplace analizeaza potentiali parteneri, urmand ca aproximativ 85% dintre acestia sa isi listeze produsele. In medie, 100 de noi parteneri vin pe eMAG in fiecare luna.

Principalii concurenti ai eMag sunt Altex, Cel.ro, dar si PCGarage sau Evomag.ro.